People photo created by yanalya - www.freepik.com

Uvijek nastojimo gledati na svijet iz druge perspektive, zato smo za vas odlučili razbiti neke poznate mitove. Započnimo!

Uvijek govori dobro o drugima…




Valjanje na kauču, igranje video igara, žvakanje guma za žvakanje ili neurednost, prema strogim roditeljima, nezdravo je i neodgovorno. Tako bar oni kažu. Ipak, ove “destruktivne” aktivnosti imaju pozitivne učinke na naše raspoloženje, mozak i mentalno zdravlje.

Najvažnije je zapamtiti da je sve dobro ako je umjereno. Pokušajte s ovim, nećete morati dugo čekati na neke zanimljive rezultate.

1. Žvakaća guma: Smanjuje razinu stresa i poboljšava pamćenje

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Ma petite mannequin😁 #bubblegum #hairdressing #kidsmodel #freckles

Objavu dijeli Meve15 (@m_eveg15)

Čini se da žvakanje žvakaće gume dok čitamo ima hrpu pozitivnih učinaka na naša tijela. Među njima su: poboljšano pamćenje, poboljšana pažnja, budnost i donošenje odluka.

Ne vjeruj svemu što misliš…

Istraživanja su pokazala da su ljudi koji su žvakali žvakaću gumu tijekom ispitivanja, riješili 24% bolje testove kratkotrajne memorije i 36% bolje testove dugotrajne memorije. Druga studija pokazala je da žvakaća guma također smanjuje osjećaj stresa, jer smanjuje razinu hormona kortizola, koji ima ulogu u razvoju stresnih reakcija.

2. Igranje video igara: Poboljšava vašu sposobnost učenja i donošenja odluka

© pexels.com © pexels.com

Brza akcija u video igrama s perifernim slikama i događajima koji se pojavljuju pomažu ljudima da prime senzorne podatke i pretvore ih u ispravno donošenje odluka i poboljšane reakcije, što dokazuje i studija.

77





Štoviše, strategija u video igrama poboljšava sposobnost našeg mozga i našu sposobnost učenja. Ovaj trik funkcionira samo s brzim akcijskim igrama, a ne sa sporim poput igre The Sims.

3. Psovanje: Smanjuje stres i povećava toleranciju boli

Većina ljudi će se vjerojatno složiti da je psovanje samo loša navika koje se trebate riješiti. Međutim, razne studije su pokazale da psovanje može smanjiti stres i pomoći u uklanjanju frustracija. Štoviše, to može povećati toleranciju bola prema studiji koju je provela Škola psihologije Sveučilišta Keele.

Ne vjeruj svemu što misliš…

To je emocionalno oslobađanje, ali ako ga prekomjerno iskoristite, psovanje će izgubiti svoju emocionalnu vezanost i pretvoriti se u lošu i nepotrebnu naviku, piše Bright side.

4. Biti neuredan: Pomaže potaknuti kreativnost

Business photo created by freepik – www.freepik.com

Sjetite se kako vam je majka uvijek govorila da je neurednost znak lošeg ponašanja, neorganiziranosti i manjka discipline? Zapravo, naše neuredne navike pokazuju kreativnost koju skrivamo iznutra. Bio je to eksperiment Kathleen Vohs i njezinih kolega sa Sveučilišta Minnesota.

Uvijek govori dobro o drugima…




Dvije grupe ljudi su bile smještene u uredne i neuredne sobe i rečeno im je da smisle što više načina upotrebe loptica za ping pong i da ih zapišu. Rezultati su pokazali da su sudionici u neurednoj sobi proizveli više kreativnih ideja.

5. Duže spavanje: Smanjuje srčane i moždane udare

© pexels.com © pexels.com

Ljudi koji se rano bude vole optuživati ​​one koji vole malo duže spavati da su lijen i nemotivirani. Ali to nije istina. Rano dizanje može biti loše za vaše zdravlje.

Ne vjeruj svemu što misliš…

Prema ovoj studiji, ljudi koji se prerano bude mogu razviti rizik za visoki krvni tlak i vjerojatno će osjetiti otvrdnjavanje arterija, srčani udar, moždani udar i hipertenziju. Dakle, slobodno slijedite vodstvo svoga tijela i još malo spavajte!

6. Ogovaranje: Pomaže prijateljstvu i ublažava stres

Iako se ogovaranje smatra zlonamjernim ili nepouzdanim, ono također pozitivno utječe na nas. Psihološka istraživanja pokazuju da ogovaranje poboljšava naše veze s drugim ljudima i pomaže da naša prijateljstva s njima rastu.

77





Također, ogovaranje smanjuje razinu stresa i tjeskobe. Grupe koje ogovaraju surađuju, odvraćaju sebičnost i bolje razmjenjuju društvene informacije.

7. Podrigivanje: Pomaže smanjiti bol u trbuhu

pixabay.com

Podrigivanje bi moglo zvučati odvratno, ali to je normalan dio našeg procesa probave. Pomaže u uklanjanju neželjenog plina koji se skuplja u želucu i pomaže u održavanju dobrog zdravlja želuca.

Ne vjeruj svemu što misliš…

Morate podrignuti da plin ne ostaje u želucu i to vas oslobađa od žgaravice.

8. Preskakanje tuširanja: Omekšava kožu i čuva dobre bakterije

pixabay.com

Ne pokušavamo vam reći da je dobro da se prestanete tuširati, ali s vremena na vrijeme to može imati pozitivan utjecaj na vaše zdravlje. Svakodnevno tuširanje, osobito vrućom vodom, može isušiti vašu kožu i stvoriti bore.

Uvijek govori dobro o drugima…




Ako se tuširate svaki drugi dan, omogućit ćete koži da obnovi svoja prirodna ulja, postat će mekana i blistavija. Također, svakodnevno tuširanje sa sapunom ubija dobre bakterije koje vaše tijelo proizvodi kao prirodni antibiotik. Rjeđe tuširanje pomoći će tim bakterijama da duže ostanu na našoj koži, održavajući nas zdravima.

9. Korištenje društvenih medija: Pruža nam emocionalnu podršku i čini da se osjećamo povezani s društvom

© pexels.com © pexels.com

Društvene mreže prikazane su kao veliki potrošač vremena i kao nešto što jako smanjuje produktivnost. I to je definitivno istina ako društvene mreže koristite previše često. Istovremeno, one imaju pozitivne učinke na vaš život i psihičko zdravlje.

Ne vjeruj svemu što misliš…

Društvene mreže pomažu nam da se osjećamo manje izolirani i više povezani s društvom, olakšavaju pronalaženje emocionalne podrške od naših vršnjaka i nadahnjuju nas na postizanje različitih ciljeva dijeleći svoje sa svijetom.

10. Tuširanje hladnom vodom: Poboljšava cirkulaciju i potiče gubitak težine

People photo created by yanalya – www.freepik.com

Jeste li vi jedan od onih ljudi koji misle da će vas tuširanje pod hladnom vodom odmah učiniti bolesnima? Ispada da ste možda u krivu. Hladna voda zapravo poboljšava cirkulaciju krvi, uzrokujući snižavanje razine mokraćne kiseline i povećanje razine glutationa, antioksidansa koji održava sve ostale antioksidante na optimalnoj razini.

Uvijek govori dobro o drugima…




Također smanjuje krvni tlak, čisti začepljene arterije i poboljšava naš imunološki sustav. Osim toga, tuširanje hladnom vodom može potaknuti gubitak težine i aktivirati aktivnosti sagorijevanja masti.

***

Imate li neke od tih navika? Koje su vas činjenice najviše iznenadile? Želimo znati sve u odjeljku za komentare!

ATMA – Pripremila: Suzana Dulčić

32 OSTVARI SVOJE NEOGRANIČENE SPOSOBNOSTI

OSTVARI SVOJE NEOGRANIČENE SPOSOBNOSTI

Dr. Joe Dispenza

Kako obični ljudi ostvaruju čudesno

Na temelju brojnih znanstvenih istraživanja i iskustva, dr. Dispenza nas poučava kako da se spojimo s frekvencijom univerzalne svijesti, pokrenemo i uravnotežimo svoja energetska središta, oslobodimo se prošlosti kroz usklađivanje tijela s novim umom i kreiramo novu stvarnost mijenjajući energiju u sadašnjem trenutku.

Iskoračite iz fizičkog svijeta i uđite u kvantno polje neograničenih mogućnosti – u kojem možete ostvariti čudesno.

Cijena: 139 kn - Kupi ovdje

2 KOMENTARA

  1. Poštovanje

    nije mi jasno da vi, kao duhovni portal, pišete ovakve stvari i da su “dobre” za naše zdravlje.

    Pa to nema apsolutno nikakve veze sa zdravim životom. Na žalost, počeli ste se komercijalizirati jako puno.

OSTAVI KOMENTAR

Ostavite svoj komentar!
Please enter your name here

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.