Budući da probleme povrata želučane kiseline u jednjak uzrokuje neadekvatan životni stil, osim antibiotskom terapijom, to se zdravstveno stanje može kontrolirati promjenama u prehrani i ponašanju. Evo nekoliko rješenja za sve one koje želučani refluks ometa u svakodnevnom životu.

Tegobe i oboljenja dišnih putova sve se češće povezuju s problemom povrata želučane kiseline u jednjak. Želučanom refluksu ponekad se može pripisati i nedostatak daha. Budući da se radi o zdravstvenom stanju koje uzrokuje neadekvatan životni stil, osim antibiotskom terapijom, on se može kontrolirati promjenama u prehrani i ponašanju.

Huffingtopost predstvalja osam dokazanih rješenja za sve one koje želučani refluks ometa u svakodnevnom životu.

1. Spavajte na boku

Istraživanja su pokazala da spavanje na stomaku može pogoršati želučani refluks. Neki znanstvenici čak upozoravaju da je je spavanje na lijevoj strani učinkovitije nego spavanje na desnoj strani tijela u kontroliranju tog stanja.

2. Jedite manje obroke

Veliki obroci koji opterećuju jednjak i napune želudac mogu pojačati problem želučanog refluksa. Pokušajte smanjiti veličinu obroka, a pri tom ne morate smanjiti broj kalorija koje unesete tijekom dana.

3. Koristite žvakaće gume

Žvakaće gume bez šećera mogu ublažiti žgaravicu tako što se povećava proizvodnja sline koja, sa svojim alkalnim svojstvima, pomaže neutralizirati kiseline.

4. Začinite hranu

Nekoliko vrsta bilja uključujući korijen sladića i brijest pomažu stvarajući sloj duž sluznice jednka koji ga štiti od kiseline.

5. Nosite široku odjeću

Uska odjeća i remeni mogu pogodovati djelovanju želučanog refluksa. Stručnjaci preporučuju nošenje udobne i opuštenije odjeće kako bi se smanjio pritisak na abdomenalni dio tijela.

6. Ispravite se

Nešto jednostavno poput pravilnog držanja tijela izbjegavanja spavanja nakon obroka mogu osigurati da hrana i kiselina ostane u stomaku umjesto da odlazi u jednjak.

7. Prestanite pušiti

Reguliranje želučanog refluksa trebao bi zapravo biti samo jedan od opravdanih razloga za prestanak pušenja. Nikotin opušta donji ezofagealni sfinkter i dopušta želučanoj kiselini da uđe u jednjak. Cigarete također potiču proizvodnju kiseline u želucu, stoga veće količine prolaze kroz sfinkter.

8. Smršavite

Pretilost i debljina rizični su faktori za želučanu kiselinu. Što je osoba deblja, smetnje mogu biti veće.

http://www.dnevno.hr/magazin/zdravlje/71272-zdravim-navikama-protiv-bolesti-modernog-doba.html

Prethodna objavaČetiri zdrave navike
Slijedeća objavaThich Nhat Hanh – Djevojčica, pirat i ja
Atma
Učinite od svog života ono najbolje što on može biti - nevjerojatno iskustvo, ispunjenje i putovanje. Stvorite ravnotežu tijela, uma i duše - budite svoji, živite slobodno, njegujte znanje, cijenite iskustvo, volite i budite sretni...

OSTAVI KOMENTAR

Ostavite svoj komentar!
Please enter your name here

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.