Art: Cameron Gray / ParableVisions.com

Naše učenje i spoznavanje istine o sebi je strogo kontrolirano, iako se neiskusnom promatraču može učiniti kako je naš edukacijski sistem jako dobar i kako nam je upravo on omogućio ovaj tehnološki napredak u kojem živimo. No iskusni promatrač, onaj koji uistinu ima nešto malo znanja koje je proizašlo iz iskustva, on vidi širu sliku i shvaća da je ljudsko ‘znanje’ zapravo ‘koprena’ koja prikriva pravu stvarnost.

atma.hr – 78




Što mi zapravo znamo o životu i o sebi samima!? Odakle dolazi sve znanje kroz koje doživljavamo sebe i život u kojem se nalazimo!? Razmislite malo o tome i zapitajte se; ‘Zaista odakle dolazi ovo što znam o sebi, životu, univerzumu, Bogu… !?’

Prestanite čitati na nekoliko trenutaka i dajte si trenutak da si postavite to pitanje i malo razmislite o njemu… Nije potrebno da dugo razmišljate, već tek da si postavite navedeno pitanje i da dopustite vašoj intuiciji da vam da uvid u odgovor.

Jeste li probali !? Ako jeste, jeste li naslutili odgovor!? Što vam kaže vaša intuicija, što vam šapuće vaša tišina?

Dolazi li vaše ‘znanje’ iz informacija koje su vam bile dostupne, to jest servirane kroz život ili vaše znanje u većoj mjeri dolazi iz proživljenog autentičnog iskustva?

Da ne bi sada previše filozofirali i izgubili se u filozofiji, najbolje je da odmah iznesemo ono što je činjenica, ono što je potvrđeno našim životima i našim ‘sudbinama’, a to nešto je sljedeće: ‘Čovjek gotovo da nema nikakvo znanje o sebi, o životu i Bogu, sve što on ima jesu informacije koje dolaze iz nesavršenih izvora.’

Ako malo bolje proučimo naš sustav edukacije, ono što je prvo uočljivo je to da nas taj sustav odvlači od naše suštine i pretvara nas u svojevrsne poslušne strojeve koji slijede pravila i načela koja su prepoznata kao nešto što je potvrđeno od strane opće prihvaćene znanosti, to jest autoriteta.

atma.hr – 39

U svemu tome ima vrlo malo ili nimalo znanja, jer znanje u svojoj suštini nikada ne može djelovati protiv života i onoga što sačinjava njegovu suštinu, dok ljudska ‘znanost’ čini upravo to.

Kada ste došli na ovaj svijet, vama je rečeno tko ste, što ste, kome i gdje pripadate, kojem Bogu da se molite i koje tradicije da volite. Vi ste prihvatili sve to i danas na temelju svega toga vi živite život kojeg živite, te u isto vrijeme živite u uvjerenju da znate tko ste, što ste i odakle dolazite.

No koliko sve to skupa ima ikakve veze s onime što znanje uistinu jest!? Gotovo pa nikakve!!! Razmislite malo o svemu onome što ste učili u školi i zapitajte se koliko je to ‘školsko znanje’ doprinijelo kvaliteti vašeg života, u smislu da vas je obogatilo ljubavlju, slobodom, mudrošću…

Ja osobno još nisam susreo osobu koju je škola naučila ičemu značajnom kada govorimo o čovjeku, o samome životu i njegovoj suštini.

S duhovnog aspekta razumijevanja života i njegovih vrijednosti, škola i edukacijski sistem koji se nije mijenjao posljednjih nekoliko stotina godina, zapravo degradiraju ljudsku inteligenciju tako što na jednu korisnu informaciju dolazi najmanje tisuću nekorisnih.

Naše učenje i spoznavanje istine o sebi je strogo kontrolirano, iako se neiskusnom promatraču može učiniti kako je naš edukacijski sistem veoma dobar i kako nam je upravo on omogućio ovaj tehnološki napredak u kojem živimo. No iskusni promatrač, onaj koji uistinu ima nešto malo znanja koje je proizašlo iz iskustva, on vidi širu sliku i shvaća da je ljudsko ‘znanje’ zapravo ‘koprena’ koja prikriva pravu stvarnost.

atma.hr – 75



Recimo, kada uzmemo u obzir sve one priče o čovječanstvu kojima su nas učili u školama, sve one priče o piramidama, carstvima, religijama, bogovima i tako dalje… I kada uzmemo u obzir da danas imamo neoborive arheološke dokaze koji nam jasno govore kako gotovo ništa nije onako kako smo učili u školama, a unatoč tome naša djeca i danas uče to za što znamo da nije točno, ostaje nam samo da se zapitamo – kome je u interesu da nam laže o našoj povijesti!?

Što ako je sve ovo laž, sve ovo što znamo o sebi i svojoj vrsti? Što ako nas lažu kada nam govore da je tamo nekada davno bilo gore nego danas i kako je upravo ovaj sistem kakvog danas imamo zaslužan za čovjekov uspon? Što ako je upravo suprotno!?

Sve je više i više dokaza koji nam ukazuju na to da je čovjek nekada davno bio daleko, daleko naprednije biće, u svakom smislu. Govori se čak i o tome da smo mogli putovati kroz prostor i vrijeme otvarajući portale po svojoj slobodnoj volji.

Danas je naravno sve to ismijavano na temelju toga jer je službena znanost takve stvari prikazala nemogućim i nerealnim. No što je to zapravo realnost i odakle možemo znati da naša realnost nije ograničena s namjerno izmanipuliranim uvjerenjima?

Ja osobno sam doživio iskustvo koje se suprotstavlja svemu što nas znanost uči, zakoračio sam u drugu stvarnost i mogu vam sa sigurnošću reći ovo – ništa mi o životu ne znamo, a ako budemo nastavili ‘učiti’ kao i do sada, nikada ništa niti nećemo saznati.

atma.hr – 78




Znanost ima naviku da se sprda s ljudima koji tvrde da su imali kontakt s bićima koja dolaze iz drugih prostora našeg univerzuma, a kada to čini sama znanost onda ju naravno mnogi drugi prate.

To su oni ljudi koji nisu u stanju razmišljati van svoje skučene logike koja je sačinjena od informacija koje mogu biti dokazane nekakvom znanstvenom metodom. Ukratko, to su ljudi koji se strašno boje mogućnosti da nisu u upravu i takvi ljudi su ujedno najopasniji i najpodmukliji karcinom našega društva.

Dakle, sve ono što znate o sebi i životu općenito, je u velikoj mjeri tek skup informacija koje su vam bile na raspolaganju da ih akumulirate kroz sve ove godine kako ste prisutni u ovom postojanju. Međutim, informacija i znanje nisu jedno te isto, ni približno tome. Kad usvojena informacija postane iskustvo u kojemu smo se ostvarili, onda tek možemo govoriti o znanju.

No budite iskreni prema sebi pa recite; koliko informacija ste uistinu pretvorili u svoje iskustvo!? I tu ne mislim o površnim životnim iskustvima, već onim pravim koja ‘otvaraju oči’ !

Znanje je isto što i istina koja ima jednu nepromjenjivu kvalitetu, dok informacija može da ima razne kvalitete. Informacija može da bude lažna ili istinita, a najčešće je ona nešto između; dakle poluistina.

Često pišem o tome kako su upravo poluistine daleko opasnije nego same laži, iz razloga jer su uglavnom složene s točno određenom namjerom, kao što to možemo naći u religijama gdje su poluistine ono što daje moć onima koji su ih prodali pod istinu.

atma.hr – 39

Zapamtite, na isti način kako religija usađuje dogme u umove svojih sljedbenika, isto čini i znanost sa svojim dogmama i svojim sljedbenicima. Na kraju imamo društvo kakvo imamo, društvo koje funkcionira po principu uvjerenja misleći da je uvjerenje koje živi zapravo znanje.

Ta uvjerenja koja se krivo smatraju znanjem stvaraju duboke podjele u društvu, podjele koje dovode do sukoba i raznih nevolja. Tamo gdje postoje sukobi, bezumlje, nasilje i nepravda bilo kakve vrste, tu znanje nije prisutno. Jer kao što smo rekli, znanje baš poput istine i ljubavi, nikada ne ide protiv suštine života.

Jednom je jedan veliki učitelj rekao; ‘Oprosti im, jer oni ne znaju što čine!’

Anđelko Katinić

100 UM I MATERIJA

Dawson Church: Um i materija

Zapanjujuće znanstvene spoznaje o tome kako umom stvaramo svijet oko sebe

Dawson Church u knjizi  donosi zapanjujuće znanstvene spoznaje o tome kako vaš mozak stvara materijalnu stvarnost, kako energija gradi materiju i regulira DNK i stanice našeg tijela, kako nam naše emocije organiziraju okruženje. Razmatra studije koje, korak po korak, pokazuju kako naš um stvara materijalni oblik. Knjiga je puna prikaza slučajeva – stvarnih, intimnih, autentičnih osobnih priča ljudi koji su doživjeli iskustvo kako um stvara materiju. Te priče pokrivaju raspon od dubokoumnih do nadahnjujućih i potresnih. Pokazuju nam da se misli mogu ostvariti na načine koji rastežu tkaninu naše stvarnosti prostor-vrijeme.

348 stranica/ format: 15,5x23 cm

Cijena:145 kn - Kupi ovdje

OSTAVI KOMENTAR

Ostavite svoj komentar!
Please enter your name here