Ne postoji magično ili instant rješenje kako postati uspješan u svom pozivu, ali mnogi najuspješniji ljudi dijele određene vrline i karakteristike. Najčešće se one odnose na način kako utječu na druge, a prema pisanju Inc.com, ovo su karakteristike najuspješnijih ljudi. Uspješni ste (ili ste na dobrom putu ka željenom uspjehu) ako imate sljedeće karakteristike…

1. Usrećuje vas uspjeh drugih (niste zavidni)

Uspješni poslovni timovi svoj uspjeh duguju činjenici da se njihovi najtalentiraniji žrtvuju za tuđi uspjeh. Uspješni timovi sklopljeni su od zaposlenika koji si međusobno pomažu.

2. Novac vidite kao odgovornost, a ne kao nagradu (niste vezani)

Uspješni ljudi ne vide novac kao osobnu nagradu, već kao način da razviju biznis, nagrađuju i razvijaju zaposlene, surađuju sa zajednicom …




3. Tražite nova iskustva (ne stagnirate)

Potraga za novim izazovima je nešto što će vas držati zdravim i sretnim, i održaće osobni razvoj kako godine prolaze. Spoj avanturizma, znatiželje i upornosti dobitna je kombinacija.

4. Vrlo ste empatični (niste sebični)

Teško je riješiti bilo kakav problem ako se ne postavite “u cipele” druge osobe, u ovom slučaju, drugog zaposlenog. Uspjeh nije trend koji je u vječnom uzrastu, radi se o začaranom krugu, a empatija prema ljudima sigurno će pomoći.

5. Morate nešto dokazati – sebi (ne patite od taštine)

Dok mnogi često žele neke stvari dokazati drugima, uspješni ljudi imaju “unutarnji poziv” da nešto dokažu – sebi.

bizlife.rs




Prethodna objavaImago: Što je to u nama da nas privlače stalno isti partneri?
Slijedeća objava10 razloga da NIKADA ne prestanete vjerovati u vaše snove
Atma
Učinite od svog života ono najbolje što on može biti - nevjerojatno iskustvo, ispunjenje i putovanje. Stvorite ravnotežu tijela, uma i duše - budite svoji, živite slobodno, njegujte znanje, cijenite iskustvo, volite i budite sretni...

OSTAVI KOMENTAR

Ostavite svoj komentar!
Please enter your name here

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.