People photo created by freepic.diller - www.freepik.com

Ne dopustite umu da nađe izlike. Budite snažni i odlučni. Trening ne mora biti dug i naporan, ali mora biti redovit. Zato svako jutro ili večer ovisno o vašem životnom stilu uzmite si najmanje pola sata aktivnosti i sigurno ćete se osjećati bolje, vrjednije i zadovoljnije. Morate sami sebi reći da je puno lakše odraditi trening, nego slušati svoje misli koje će vam nabacivati osjećaj krivnje.

atma.hr – 78




Većina ljudi želi vježbati zbog fizičkog izgleda, kako bi bili mršaviji, jači, fleksibilniji i snažniji. Međutim, postoji jedan aspekt treninga koji mnogi ljudi na uzimaju u obzir prilikom početka vježbanja, a to je ego.  Ego je odličan sluga, ali je loš vođa.

Zbog njega ljudi brzo odustaju i pronalaze svakakve izgovore zašto bi trebali stati s treningom, zašto danas ne bi trebali odraditi trening, čak i trend s vizualnim fizičkim izgledom (nove tenisice, nova oprema, nova kolekcija sportske opreme, suplementacija) je jedan od glavnih izgovora zašto ljudi staju i ulaze u kolotečinu ne rada iz kojega je jako teško izaći.

Potrebna je jaka odluka, motivacija i volja da se pokrenemo. Čvrste odluke donose čvrste i jake rezultate.

Eckhart Tolle kaže kako je ego svaka slika o sebi koja vam daje osjećaj identiteta, a taj identitet proizilazi iz stvari koje ste sami sebi rekli i iz onoga što su drugi ljudi govorili o vama koju ste odlučili prihvatiti kao istinu. Zato nemojte slijepo vjerovati svim svojim mislima. Pogotovo negativnim mislima koje su ograničavajuće.

Nemojte objaviti rat svom egu, jer tako stvarate neprijatelja. Borba ga jača.

atma.hr – 39

Jednostavan primjer: probudite se ujutro, kiša je i sivo je, a um kaže: “Kakav jadan dan”, ovo nije ugodna pomisao. Vjerojatno osjetite neku emociju: strah, razočaranje, nesretnost. Odjednom shvatite da se vaša prosudba o tome kakav će to dan biti temeljen na mentalnoj navici, na nesvjesnom.

Ta jednostavna svijest stvara prostor za novu misao. Možete ponovo pogledati kroz prozor i bez te predodžbe samo vidjeti nebo. Sivo je. Nešto sunčeve svjetlosti filtrira kroz nebo. Možda padaju kišne kapi. To zapravo nije grozno. Ima određenu ljepotu. Onda odjednom, slobodni ste. Više ne namećete stvarnost i slobodno možete uživati u onome što ste prethodno odbili.

Ista stvar vrijedi i za trening. Ako dopustite egu da vam prezentira zašto danas ne trebate vježbati ograničit ćete se i nećete ostvariti svoje namjere.

Ljudi uplaćuju članarine u teretanama kako bi sami potpisali ugovor sa sobom. „Platio sam i sada moram ići.“ No vi možete djelovati sada, odmah. Promatrajte svoje misli i pustite da prođu kao nekakav film ili serija, a napravite ono što ste si odredili da želite odraditi i sigurno ćete se osjećati bolje.

atma.hr – 75




Što sada kada su teretane zatvorene?

Potrebno je puno više truda i discipline kako bi sami sebe natjerali da odradimo trening kod kuće ukoliko dopustimo egu da nas vodi.

Prvo, morate shvatiti da ste vi odgovorni za svoje postupke i trenutno stanje, što znači da vi imate moć.

Drugo, morate sami sebi reći da je puno lakše odraditi trening, nego slušati svoje misli koje će vam nabacivati osjećaj krivnje.

Treće, odraditi točno vrijeme kada ćete trenirati bez iznimke. Držite ga se slijepo. Ne dopustite umu da nađe izlike – to je lako, on će uvijek imati nešto za reći. Budite snažni i odlučni. Trening ne mora biti dug i naporan, mora biti redovit. Zato svako jutro ili večer ovisno o vašem životnom stilu uzmite si najmanje pola sata aktivnosti i sigurno ćete se osjećati bolje, vrjednije i zadovoljnije.

Donosimo vam trening koji možete odraditi kod kuće bez dodatne opreme:

Započnite s vježbama stabilnosti i mobilnosti trupa koje možete detaljno pročitati na Ostani fit portalu.

*Ovaj dio možete i samostalno odraditi kao mini trening, benefite ovih vježbi ćete osjetiti vrlo brzo ukoliko budete redovito vježbali.

atma.hr – 78




Glavni dio treninga:

    1. Čučanj – ponavljanje: 30 puta, 4 kruga

Stanite u raskoračni stan u širini ramena, pazite da vam koljena ne prelazi nožne prste, stisnite stomak i ravno držite trup.

Čučnjevi osim što aktiviraju mišiće stražnjice i nogu, jačaju i vaš core.

    1. Izbačaj nogu – ponavljanje: 30 puta svaka noga, 4 kruga

Stanite uspravno, ruke na bokove i lagano jednu po jednu nogu dignite do visine svojih kukova. Pazite da se na svijate previše te kontrolirajte svoje disanje.

Stisnite svoj trup.

    1. Sklek – ponavljanje: 10 puta, 4 kruga

Spustite se u poziciju za plank, pazite na svoj trup da ne propadate te pazite da vam stražnjica ne strši previše prema gore.

atma.hr – 39

    1. Planinari – ponavljanje: privlačenje svake noge 20 puta, 4 kruga

Ostanite u poziciji za sklek. Privlačite noge prema prsima jednu po jednu.

Ne morate se žuriti, te pazite na posturu tijela. Osvijestite dah.

Ne zaboravite se iza svakog treninga istegnuti kako bi izbjegli bolove i grčenja.

Pobijedite sami sebe i odlučite biti najbolja verzija sebe.

Ostani-Fit.com