Foto: pixabay.com

Čak i ako se jako trudite gledati sve pozitivno i prema svjetlijoj budućnosti, još uvijek se možda borite s beskorisnim ograničavajućim uvjerenjima od ranije u životu, a mnoga od tih uvjerenja mogu neočekivano  iskrsnuti i početi remetiti sliku o boljem životu.

Srećom postoje mnoge praktične stvari koje možete učiniti kako bi zaustavili te negativne obrasce razmišljanja.

Evo pet najučinkovitijih.

1. Zaustavljanje misli

Kad primijetite da negativne misli ili slike počinju ulaziti u vaš um, pokušajte zapravo sebi reći “Stop!”. Ako ste sami, možete probati to reći naglas, ali također može biti vrlo učinkovito i kada to izrečete u sebi.

Ako želite, možete koristiti i probitačnije rečenice, npr. “Van iz moje glave!” ili čak nešto malo živopisnije.

Za ljude koje ne pokreću riječi, slike mogu biti korisnije. Klasičan primjer je vizualizacija slike svijetlo crvenog znaka  ‘stop’ u vašem umu kad se nametljive misli počinju pojavljivati.

Postoje i neke izravnije metode zaustavljanja. Na primjer, možete iskušati staru taktiku prskanja lica s vodom ili samo promijenite smjer vašeg razmišljanja. Neki ljudi vole brojati unazad od 100 do 1.

2. Pozitivne afirmacije

Pozitivne afirmacije se mogu koristiti na nekoliko različitih načina. Prvo, one se mogu primijeniti na isti način kao i tehnika zaustavljanja misli – drugim riječima, možete izgovoriti afirmaciju čim osjetite negativnu misao kako se pojavljuje.

Na primjer, ako radite na pronalaženju novog partnera pomoću Zakona privlačnosti i uhvatite sebe kako razmišljate da ne zaslužujete ljubav, možete reći: “Ja sam vrijedna, ljubazna i draga osoba, zaslužujem sjajan odnos i ja ću ga pronaći.“

Drugo, svakodnevno izgovaranje afirmacija počinje preoblikovati vaše mišljenje, što ih čini moćnim  alatom, čak i kada ste već u dobrom raspoloženju. Osmislite svoje afirmacije pažljivo i pokušajte ostvariti kontakt očima sa sobom u ogledalu kada ih izgovarate.




3. Postavljanje granica

Ako ste dugo vremena živjeli s negativnim razmišljanjem, možda mislite da je nerealno samo odjednom očekivati od vas da promijenite svoj pristup. U ovoj situaciji, može se činiti da čak i afirmacije i tehnika zaustavljanja misli samo odgađaju negativno razmišljanje za neki kasniji datum.

Ako vam ovo zvuči poznato, možda želite nekoliko tjedana postavljati granice kada su u pitanju negativna razmišljanja. Ideja je da se odlučite na fiksni, ograničen rok u kojem ćete dopustiti vašem umu da se zabavlja s negativnim mislima, a onda ih prisilno zaustavljate u drugim trenucima u tjednu.

Kada znate da ćete imati vremena baviti se ovim mislima, možda će vam se činiti manje moćne, te će  imati manje mogućnosti da dominiraju vašim umom.

Nadalje, mnogi ljudi smatraju kako oni ne mogu misliti ni na što, kada dođe do zakazanog vremena u kojem se omogućava razmatranje negativnih misli, te da im to zapravo pomaže da razbiju taj obrazac.

4. Pisanje i uništavanje

Ako su vaše negativne misli povezane s određenom jakom emocijom poput straha, ljutnje ili ljubomore, pokušajte ih pretočiti u pisani oblik. Koristite olovku i papir i stvarno izražavajte sve te skrivene negativnosti.

Zatim možete odabrati način uništavanja ovog skupa, čime ćete iskazati svoje opredjeljenje za kretanjem naprijed. Na primjer, možete ga pocijepati, zgužvati ga u loptu, spaliti ga ili piskarati preko njega.

Za one koji nisu toliko skloni izražavanju riječima, umjetnost može imati sličan učinak. Na primjer, možete naslikati sliku ili oblikovati skulpturu koja predstavlja vaše negativnosti, a zatim je uništiti (ili joj promijeniti oblik).

Poanta ove tehnike je da dobijete neku vrstu opipljive stvari koja predstavlja  vašu negativnost, tako da je se možete riješiti na neki zadovoljavajući simboličan način.

5. “Samo zato”

Također, možete pokušati urazumiti sebe kada osjetite da tonete u negativnost. Ova tehnika uključuje pronalaženje rečenice koju  možete izrecitirati sebi kako bi priznali da imate moć nad svojim tjelesnim reakcijama i da se ona povećava tijekom vremena.

Duboko udahnite i recite: “Samo zato što sam imao neke loše odnose, ne moram ovako loše postupati sa svojim tijelom” ili “Samo zato što do sada nisam uspio pronaći dobar posao, to ne znači da to neću uspjeti u budućnosti. “

Nakon što izgovorite odabranu rečenicu, recite: “Sada se opusti” (duboko izdahnite dok izgovarate riječ „opusti“, odbacujući time napetost i negativnosti).

Prethodna objavaNe zamjeraj u životu, dozvoli mu da te iskreira
Slijedeća objavaVenera u Vodenjaku (od 8. prosinca 2016. do 3. siječnja 2017.) – Volim baš sve suprotno!
Atma
Učinite od svog života ono najbolje što on može biti - nevjerojatno iskustvo, ispunjenje i putovanje. Stvorite ravnotežu tijela, uma i duše - budite svoji, živite slobodno, njegujte znanje, cijenite iskustvo, volite i budite sretni...

OSTAVI KOMENTAR

Ostavite svoj komentar!
Please enter your name here

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.