Za vaše srce

Samo 30 minuta hoda tri ili više puta tjedno može smanjiti krvni tlak, pokazuje istraživanje u Journal of Epidemiology and Community Health. Osim toga, hodanje nekoliko puta tjedno je učinkovito kao snažna vježba za smanjivanje rizika od srčanih bolesti kod žena.

Za vaš mozak

Hodanje potiče mozak na proizvodnju endorfina, hormona koji je odgovoran za dobar osjećaj, pomaže ublažiti stres i odbija tugu. U stvari, klinički depresivni ljudi osjećaju se manje napeto, umorno, ljutiti i zbunjeno nakon samo 10 minuta hoda, prema studiji Sveučilišta Duke.

Za vaš ten

Kao i sve kardiovaskularne vježbe, hodanje tjera srce da pumpa krv i poboljšava cirkulaciju, a bolji protok krvi znači da vaša koža (najveći organ tijela) dobiva dovoljno krvi bogate hranjivim tvarima potrebne za optimalno zdravlje.

Za vaš imunološki sustav

Možete smanjiti izglede za prehladu šetnjom 45 minuta dnevno, pet dana u tjednu, tvrdi jedna studija. Razlog: hodanje održava zdravu cirkulaciju, što zauzvrat omogućuje prenošenje imunoloških stanica koje će brže ubiti viruse i bakterije.

Za vaše kosti

Vježbe poput hodanja pomažu u izgradnji koštane mase, što može umanjiti vjerojatnost pojave osteoporoze. U jednoj studiji, žene koje su hodale 1.5 kilometara svaki dan produžile su zdravlje kostiju za sedam godina

centar-zdravlja.net




Prethodna objavaTop 10 ayurvedskih biljaka
Slijedeća objavaDnevni Jyotish Horoskop za 03.08.2014.
Atma
Učinite od svog života ono najbolje što on može biti - nevjerojatno iskustvo, ispunjenje i putovanje. Stvorite ravnotežu tijela, uma i duše - budite svoji, živite slobodno, njegujte znanje, cijenite iskustvo, volite i budite sretni...

OSTAVI KOMENTAR

Ostavite svoj komentar!
Please enter your name here

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.