Foto: pixabay.com

U prosjeku, svake noći dobijem oko šest sati isprekidanog sna (ako imam sreće) i nisam se naspavala kako treba bar tri i pol godine.

To je zbog moga djeteta, koje je još uvijek u procesu useljavanja noću u svoju sobu.

39

Tako sam umorna cijelo vrijeme!

Sigurna sam da se drugi roditelji mogu povezati s ovim. Ne, ovo nije roditeljska rasprava o spavanju, nego priznanje da jednostavno ne dobivam onoliko sna koliko je potrebno da bi svakodnevno funkcionirala na razumnoj razini.

Istraživanja sada dokazuju da žene općenito trebaju više sna od muškaraca.

Prema riječima dr. Jima Hornea, vodećeg britanskog stručnjaka znanosti spavanja, u članku objavljenom u Daily Mailu, Horne je objasnio da u prosjeku žene trebaju dvadesetak minuta više sna nego muškarci, piše I heart intelligence.

Istraživači su istaknuli da su žene sklone multitaskingu i koriste veći dio njihovog mozga od muškaraca, što dovodi do veće potrebe za snom.

39

U osnovi, što više upotrebljavate mozak tijekom dana, to vam više treba odmora dok spavate.

Dok žene trebaju više sna od muškaraca, mnoge ne dobivaju odgovarajuću količinu. Postoji nekoliko čimbenika koji mogu utjecati na količinu i kvalitetu sna kod žena:

  • Buđenje zbog položaja spavanja partnera ili djeteta. (Muškarci su uglavnom veći od žena i djeca imaju tendenciju spavati horizontalno). Može doći do poremećaja spavanja tijekom trudnoće zbog prekomjerne težine i položaja fetusa.
  • Sklonost laganom spavanju i lakšem buđenju.
  • Isprekidan san zbog hranjenja i brige za bebe i djecu.
  • Poteškoće u spavanju tijekom menopauze zbog vrućih valova.
  • Zabrinutost zbog problema i nesanica se javlja kao posljedica.

39

Nacionalna zaklada za spavanje preporučuje:

‘Protiv nesanice možete se boriti tako što ćete redovito vježbati, uvijek se u isto vrijeme buditi i ići na počinak, ograničiti unos kofeina i alkohola, te poboljšati okolinu u kojoj spavate.

Ako se nesanica nastavi, žene mogu razgovarati sa svojim liječnicima o spavanju kako bi utvrdile druge korake koje mogu poduzeti kako bi poboljšale svoj san.’

Sanjam dan kada ću kontinuirano normalno spavati, kada će mi mozak funkcionirati, a produktivnost se poboljšati – ja ću biti super super-žena! Ah…

A vi? Spavate li vi noću dovoljno?

Prevela: Suzana Prnjak za atma.hr

59 KAKO ISCIJELITI BOLOVE U LEĐIMA

KAKO ISCIJELITI BOLOVE U LEĐIMA

Povezanost uma i tijela - bolove u leđima moguće je iscijeliti bez lijekova, operacija i tjelovježbe!

Stres je najčešći izvor bolova u donjem dijelu leđa, tvrdi dr. John Sarno. Ali taj bol nije posljedica ozljeda ili devijacija ili trenutačnih životnih okolnosti, nego potisnutih i nerazriješenih emocionalnih problema koji izazivaju napetost u tijelu i u konačnici sprečavaju dotok kisika u živce i mišiće.

Ovaj pionirski pristup dr. John E. Sarnoa pomogao je tisućama ljudi, a u knjizi otkrijte: koliko je čvrsta i neraskidiva veza između uma i tijela, kako emocionalna bitka koja se odigrava u vašoj glavi može izazvati stvaran zdravstveni problem, kako tjeskoba i potisnuta ljutnja mogu izazvati grčenje mišića, kako osvještavanjem stvarnih uzroka bolova zauvijek možete iscijeliti svoje probleme s leđima.

Prethodna objavaDozvoli si ljubav – kada dođe vrijeme
Slijedeća objavaOdaberite omiljenu sliku i otkrijte trenutno stanje vašeg uma
Atma
Učinite od svog života ono najbolje što on može biti - nevjerojatno iskustvo, ispunjenje i putovanje. Stvorite ravnotežu tijela, uma i duše - budite svoji, živite slobodno, njegujte znanje, cijenite iskustvo, volite i budite sretni...

OSTAVI KOMENTAR

Ostavite svoj komentar!
Please enter your name here

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.