Art: Josephine Wall

Rješenje određenog problema leži upravo u lucidnim snovima, u podsvjesnom, onom momentu u kojem odjednom jasno vidimo rješenje situacije.

atma.hr – 78




Zašto smo, svaki put kad uvečer legnemo u krevet, odjednom preplavljeni negativnim mislima i najgorim mogućim scenarijima, kao i velikom listom stvari koje moramo napraviti sljedećeg dana?

Iako bi dobar i kvalitetan san trebalo biti na vrhu liste naših prioriteta, mozak nekako uvijek pronađe način da ovo postane nemoguća misija, a beskrajne analize i negativnost mogu dovesti do nesanice i konstantnog psihičkog i fizičkog umora.

Ipak, stručnjaci dijele mišljenje o tome kako na dobar san utječu stvari koje sebi govorimo prije nego što zaspimo.

Ovo su stvari koje bi trebalo ponavljati sebi svake večeri kad legnete u krevet:

atma.hr – 39

1. Zahvalan sam zbog…

Prakticiranje zahvalnosti povećava razinu sreće, utječe pozitivno na vaš imuni sistem i jača vaše veze, a također vam može pomoći da postignete kvalitetniji i bolji san. Stoga, svake noći kad legnete u krevet, prisjetite se svega na čemu ste zahvalni. Ili, još bolje, zapišite to.

2. Puštam stvari da idu svojim tokom

Znate za onu izreku – Nikad u krevet ne idite ljuti?

Istraživanja su pokazala da nam negativne emocije koje sa sobom nosimo u krevet onemogućavaju dobar i kvalitetan san. To ne znači da nužno morate riješiti svaki problem prije spavanja, nekad je bolje prespavati i učiniti to hladne glave, ali svakako bi trebalo da se riješite anksioznosti i pritiska prije nego što utonete u san i postignete mir nekim od mentalnih tehnika.

3. Ja sam jak, dobar, hrabar… (ili bilo koja druga vrlina)

Poanta je u tome da se fokusirate na svoja dostignuća, snagu i pozitivne osobine.

Prihvaćanje sebe je ključ za sretan život, a opet to tako rijetko prakticiramo.

atma.hr – 78




4. Što mogu učiniti da ovo poboljšam?

Bilo da imate određeni problem ili se nalazite u teškom periodu života, postavljanje konkretnog pitanja sebi prije nego što krenete na spavanje može pomoći.

Autor Steven Kotler kaže da rješenje određenog problema leži upravo u lucidnim snovima, u podsvjesnom, onom momentu u kojem odjednom jasno vidimo rješenje situacije.

5. Pronaći ću mir

Ako se u krevetu prevrćete neko vrijeme i ne možete zaspati, možda može pomoći jedna fraza koju ćete ponavljati.

Slavni Deepak Chopra ističe važnost ponavljanja ove mantre u sebi.

Ukoliko opet u trenutku izgubite fokus i počnete razmišljati negativno, lagano se vratite na ovu mantru i njeno ponavljanje.

stil.kurir

OSTAVI KOMENTAR

Ostavite svoj komentar!
Please enter your name here