Art: Josephine Wall

Rješenje određenog problema leži upravo u lucidnim snovima, u podsvjesnom, onom momentu u kojem odjednom jasno vidimo rješenje situacije.

Uvijek govori dobro o drugima…




Zašto smo, svaki put kad uvečer legnemo u krevet, odjednom preplavljeni negativnim mislima i najgorim mogućim scenarijima, kao i velikom listom stvari koje moramo napraviti sljedećeg dana?

Iako bi dobar i kvalitetan san trebalo biti na vrhu liste naših prioriteta, mozak nekako uvijek pronađe način da ovo postane nemoguća misija, a beskrajne analize i negativnost mogu dovesti do nesanice i konstantnog psihičkog i fizičkog umora.

Ipak, stručnjaci dijele mišljenje o tome kako na dobar san utječu stvari koje sebi govorimo prije nego što zaspimo.

Ovo su stvari koje bi trebalo ponavljati sebi svake večeri kad legnete u krevet:

Ne vjeruj svemu što misliš…

1. Zahvalan sam zbog…

Prakticiranje zahvalnosti povećava razinu sreće, utječe pozitivno na vaš imuni sistem i jača vaše veze, a također vam može pomoći da postignete kvalitetniji i bolji san. Stoga, svake noći kad legnete u krevet, prisjetite se svega na čemu ste zahvalni. Ili, još bolje, zapišite to.

2. Puštam stvari da idu svojim tokom

Znate za onu izreku – Nikad u krevet ne idite ljuti?

Istraživanja su pokazala da nam negativne emocije koje sa sobom nosimo u krevet onemogućavaju dobar i kvalitetan san. To ne znači da nužno morate riješiti svaki problem prije spavanja, nekad je bolje prespavati i učiniti to hladne glave, ali svakako bi trebalo da se riješite anksioznosti i pritiska prije nego što utonete u san i postignete mir nekim od mentalnih tehnika.

3. Ja sam jak, dobar, hrabar… (ili bilo koja druga vrlina)

Poanta je u tome da se fokusirate na svoja dostignuća, snagu i pozitivne osobine.

Prihvaćanje sebe je ključ za sretan život, a opet to tako rijetko prakticiramo.

Uvijek govori dobro o drugima…




4. Što mogu učiniti da ovo poboljšam?

Bilo da imate određeni problem ili se nalazite u teškom periodu života, postavljanje konkretnog pitanja sebi prije nego što krenete na spavanje može pomoći.

Autor Steven Kotler kaže da rješenje određenog problema leži upravo u lucidnim snovima, u podsvjesnom, onom momentu u kojem odjednom jasno vidimo rješenje situacije.

5. Pronaći ću mir

Ako se u krevetu prevrćete neko vrijeme i ne možete zaspati, možda može pomoći jedna fraza koju ćete ponavljati.

Slavni Deepak Chopra ističe važnost ponavljanja ove mantre u sebi.

Ukoliko opet u trenutku izgubite fokus i počnete razmišljati negativno, lagano se vratite na ovu mantru i njeno ponavljanje.

stil.kurir

31 ANĐEOSKE PORUKE

Dr. Doreen Virtue: ANĐEOSKE PORUKE

Priručnik i karte za proricanje

Ove karte za proricanje donose nevjerojatno precizne anđeoske poruke upućene vama i drugima. Svaka karta sadrži prekrasne slike anđela, te poruku koju vam anđeli žele prenijeti.

Pomoći će vam da shvatite svoju životnu zadaću, da prepoznate srodnu dušu, kakav posao izabrati, gdje živjeti, te odgovore na ostala važna životna pitanja.

Dr Doreen Virtue je osmislila ove karte prema svojim vidovnjačkim sposobnostima te je koristila najčešća pitanja i anđeoske odgovore kako bi stvorila jedinstveni set karata s vodičem za proricanje.

OSTAVI KOMENTAR

Ostavite svoj komentar!
Please enter your name here

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.