Background photo created by jcomp - www.freepik.com

Ove vježbe će biti od velike koristi jer pomažu smirenju upale, i samim tim, ublažavanju boli. Naravno, ispočetka neće biti lako, zato se vježbe izvode polako, povećavajući istezanje na izdahu.

atma.hr – 78




Kada disk, uslijed protruzije, vrši pritisak na živac, dolazi do bola koji se pruža niz nogu. Ovo stanje je poznato kao išijas, piše uspesnazena.com.

Išijas se odnosi na bol koja se javlja na putu živca koji se grana od donjeg dijela leđa kroz kukove i stražnjicu, i spušta se niz svaku nogu.

Bilo kakvo narušavanje prostora, gdje živac prolazi, može rezultirati ukliještenjem.

Lumbalna bol se širi duž natkoljenice ispod koljena u list ili / i u stopalo. Bol je jaka, neprekidna, u vidu žarenja, s utrnulošću noge, što otežava pokrete.

Najčešće se bol širi u jednu nogu, i jača je od bola u lumbalnom dijelu. Bol se pojačava noću, poslije dužeg stajanja, sjedenja, kihanja, kašljanja, i naprezanja.

Tradicionalno liječenje išijasa se najprije provodi uporabom odgovarajućih lijekova koje preporučuje liječnik. Ali, bolje je ne ograničavati se samo na korištenje lijekova protiv bolova.

Ako za vrijeme liječenja radite jednostavne vježbe za istezanje mišića, u kratkom vremenu ćete zaboraviti na bol.

atma.hr – 39

Vježbe kod išijasa:

Vježbe za istezanje mogu biti od velike koristi jer pomažu smirenju upale, i samim tim, ublažavanju boli.

Naravno, ispočetka neće biti lako, zato se vježbe izvode polako, povećavajući istezanje na izdahu.

i

Lezite na ravnu površinu, savijte nogu u kojoj osjećate bol i lagano je povucite k ramenu.

Kada osjetite istezanje, pokušajte zadržati nogu u takvom položaju 30 sekundi.

Ispravite nogu, odmorite se malo, i napravite ovu vježbu još dva puta.

is

Opet, u ležećem položaju, savijte noge u koljenima i polako ih povucite ka grudima, ne odvajajući stražnjicu od poda.

Prekrižite noge, kao što je prikazano na slici, i uhvativši rukama, zdravu nogu povučete.

atma.hr – 78




Zadržite noge u ovakvom položaju još 30 sekundi, pustite ih, i vratite se u prvobitni položaj.

Napravite ovu vježbu također dva puta.

Izvodeći ove vježbe istezanja, stimulirate cirkulaciju krvi, eliminirajući stagnaciju u mišićima, samim tim ubrzavate svoj oporavak.

uspesnazena.com

13 KOMENTARA

  1. Drago mi je ružice da sam pročitala vaš tekst jer su mi tu na jankomiru u farmacii u king crossu preporučili acuraflex komplet. kao kapsule i krema zajedno da bolje djeluje. danas cu si ipak ic kupit jer nemogu vise s bolovima. probala sam s brufenima i voltaren kremom ali mi se bol vrati cim to popusti.

  2. Izgleda da je sjedilački način života pustio trag i na mojoj kičmi jer nakon 20 godina rada u banci samo jedno jutro me štrecnulo u donjem dijelu leđa da se nisam mogla pomaknuti. I kažu doktori išijas. I evo sad nakon što je najbolniji dio iza mene mogu lagano krenuti sa vježbama. I ovaj članak ima dosta zanimljivosti o išijasu, što nisam prije znala https://isijas.hr/isijas/. Dobro je znati kako si pomoći kad krene išijas.

    • Milanka da li ste pokusali u farmacijama pitat za neke proizvode koji pomažu? meni su preporučili acuraflex proizvode, da im je trenutno najprodavaniji i da su ljudi jako zadovoljni, trenutno cekam mirovinu da kupim. Da li vi imate iskustva?

  3. Mislim da trenutno kod nas u hrvatskoj nema jače od acuraflex kreme. bar ja nisam naisao na nista bolje od toga. stara mi je kupovala voltaren gel, flexomax, perskindol i ni priblizno mi nije pomoglo kao acuraflex krema.