uspesnazena.com

Ove vježbe će biti od velike koristi jer pomažu smirenju upale, i samim tim, ublažavanju boli. Naravno, ispočetka neće biti lako, zato se vježbe izvode polako, povećavajući istezanje na izdahu.

Uvijek govori dobro o drugima…




Kada disk, uslijed protruzije, vrši pritisak na živac, dolazi do bola koji se pruža niz nogu. Ovo stanje je poznato kao išijas, piše uspesnazena.com.

Išijas se odnosi na bol koja se javlja na putu živca koji se grana od donjeg dijela leđa kroz kukove i stražnjicu, i spušta se niz svaku nogu.

Bilo kakvo narušavanje prostora, gdje živac prolazi, može rezultirati ukliještenjem.

Lumbalna bol se širi duž natkoljenice ispod koljena u list ili / i u stopalo. Bol je jaka, neprekidna, u vidu žarenja, s utrnulošću noge, što otežava pokrete.

Najčešće se bol širi u jednu nogu, i jača je od bola u lumbalnom dijelu. Bol se pojačava noću, poslije dužeg stajanja, sjedenja, kihanja, kašljanja, i naprezanja.

Tradicionalno liječenje išijasa se najprije provodi uporabom odgovarajućih lijekova koje preporučuje liječnik. Ali, bolje je ne ograničavati se samo na korištenje lijekova protiv bolova.

Ako za vrijeme liječenja radite jednostavne vježbe za istezanje mišića, u kratkom vremenu ćete zaboraviti na bol.

75



Vježbe kod išijasa:

Vježbe za istezanje mogu biti od velike koristi jer pomažu smirenju upale, i samim tim, ublažavanju boli.

Naravno, ispočetka neće biti lako, zato se vježbe izvode polako, povećavajući istezanje na izdahu.

Lezite na ravnu površinu, savijte nogu u kojoj osjećate bol i lagano je povucite k ramenu.

Kada osjetite istezanje, pokušajte zadržati nogu u takvom položaju 30 sekundi.

Ispravite nogu, odmorite se malo, i napravite ovu vježbu još dva puta.

Ti nisi ovo tijelo…

Opet, u ležećem položaju, savijte noge u koljenima i polako ih povucite ka grudima, ne odvajajući stražnjicu od poda.

Prekrižite noge, kao što je prikazano na slici, i uhvativši rukama, zdravu nogu povučete.

Zadržite noge u ovakvom položaju još 30 sekundi, pustite ih, i vratite se u prvobitni položaj.

Napravite ovu vježbu također dva puta.

Izvodeći ove vježbe istezanja, stimulirate cirkulaciju krvi, eliminirajući stagnaciju u mišićima, samim tim ubrzavate svoj oporavak.

uspesnazena.com

59 KAKO ISCIJELITI BOLOVE U LEĐIMA

Dr John Sarno: KAKO ISCIJELITI BOLOVE U LEĐIMA

Povezanost uma i tijela - bolove u leđima moguće je iscijeliti bez lijekova, operacija i tjelovježbe!

Stres je najčešći izvor bolova u donjem dijelu leđa, tvrdi dr. John Sarno. Ali taj bol nije posljedica ozljeda ili devijacija ili trenutačnih životnih okolnosti, nego potisnutih i nerazriješenih emocionalnih problema koji izazivaju napetost u tijelu i u konačnici sprečavaju dotok kisika u živce i mišiće.

Ovaj pionirski pristup pomogao je tisućama ljudi, a u knjizi otkrijte koliko je čvrsta i neraskidiva veza između uma i tijela te kako osvještavanjem stvarnih uzroka bolova zauvijek možete iscijeliti svoje probleme s leđima.

6 KOMENTARA

  1. Acuraflex imate i u ljekarnama i farmaciama. Ja sam osobno kupila komplet u Garden Mallu u Zagrebu. Ali imate popis na njihovoj stranici kad kliknete gdje kupiti. 🙂

OSTAVI KOMENTAR

Ostavite svoj komentar!
Please enter your name here

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.