Background photo created by kjpargeter - www.freepik.com

Bubrezi su jedinstven organ koji dugo može “tolerirati” loše uvjete za život. Po pravilu ljudi žive godinama i ne žale se na rad bubrega. Ovaj upareni organ, zbog vode koja ulazi u organizam, uklanja nakupljene soli i toksine.

atma.hr – 78




Prosječna osoba dnevno odvoji 1,5 litara urina. Ako je manje ili više, onda postoji određena patologija i na to treba obratiti pažnju.

Jačanje bubrega

S 1 litrom urina iz organizma se uklanja samo 9g soli. Soli se formiraju uglavnom iz zakiseljene hrane. To su, na primjer, meso, riba, kava i tako dalje. Da bi neutralizirali kiseline, najaktivniji element iz organizma se uzima – kalcij. Kao rezultat biokemijske reakcije nastaje sol. Na kraju ostaje samo filtriran bubreg.

Soli se formiraju u tijelu, a  osim toga, mi također solimo svoju hranu. Stoga, ako osoba popije malo vode (1,5 se odstrani mokraćom, 0,8 litara sa disanjem, a zatim 0,1 litra s crijevima: u prosjeku se odstranjuje 2,4 litre dnevno – ukupno), patologije bubrega i toksičnih tvari i soli se nakupljaju.

Koliko vode treba tijelu da bi uklonili 100% toksina i soli?

Ako pijemo malo vode, malo se krećemo, imamo slabe bubrege, tada se toksini i soli ne uklanjaju u potpunosti (na primjer, ne uklanja se 95%). A 5% toksina se kreće kroz krv, širi se kroz zglobove, prodire kroz kožu (javljaju se alergijske reakcije).

Na primjer, deromtokikoza se manifestira kod male djece (toksini koje bubrezi ne eliminiraju izlazi kroz znoj. A toksični znoj nadražuje kožu).

atma.hr – 39

Kako znati jesu li bubrezi zdravi?

Postoji jednostavan način. Ujutro, ne ustajući iz kreveta izmjerite temperaturu. Normalna temperatura je 36,6 stupnjeva, ako je niža od 36,4 stupnjeva, a tlak niži od 110/70, to ukazuje na probleme s bubrezima – tj. bubrezi  su vam slabi.

Takvi bubrezi neće ukloniti toksine i soli iz tijela. Rade sa sniženim opterećenjem.

Ako su bubrezi slabi, radite ovo:

Pijte puno umjereno tople vode (nikako hladne) i to do 2,4 litra dnevno. To znači najmanje 1 čašu svakih sat vremena. Neka voda bude poput toplog  čaja. Tako se ta voda odmah apsorbira bez preopterećenja bubrega (voda se zagrijava pomoću određenog organa u tijelu).

Napomena: Kada osoba pije vodu u jednom gutljaju, dolazi do opterećenja bubrega i srca! Stoga je bolje da vodu pijete  malim  gutljajima, polako. Najbolje na prazan želudac.

Zagrijavajte bubrege s toplim pijeskom ili toplom soli. Prva tri dana provodite ovaj postupak 40 minuta popodne i prije spavanja, sljedeća 4 dana – samo navečer. Drugi tjedan, jednom ili dvaput u 7 dana.

Recept za optimizaciju funkcije bubrega

Vrelom mlijeku dodajte 1 žlicu maslaca i 1 žlicu zobenih pahuljica. Smjesu pijte u krevetu, malim gutljajima prije spavanja.

Ako ujutro vidite da vam je urin mutan i da neugodno miriše, to je znak da morate bubrege isprati vrućom vodom.

atma.hr – 78




Što je korisno znati:

Bubrezi su sami odgovorni za energetski metabolizam u tijelu. Kada se bubreg zagrije, događa se dobra energija.

Najbolja “hrana” za bubrege je visokokvalitetni protein koji se dobro apsorbira.

Bubrezi imaju dvije funkcije: izlučivanje i koncentraciju (urin je koncentriran iz soli i toksina).

Poremećena bubrežna funkcija dovodi do poremećaja u radu jetre, štitne žlijezde i srca.

stil.kurir

73 DETOKS

DETOKS: PROGRAM od A do Ž

Kuhanje, vježbanje i postupci za prirodan detoks u 3 tjedna

Ova je knjiga osmišljena kao cjeloviti priručnik za samostalno provođenje učinkovite detoksikacije na prirodan način.

Probrani, provjereni recepti i sustavni jelovnici, liste nabavke po tjednima, savjeti za organizaciju pripreme obroka, kao i dodatni rituali – od čajeva, do njege kože, disanja i vježbanja za čišćenje organizma od toksina. Rezultat: veća doza vitalnosti, pomlađeno tijelo, jači imunitet, rješenje nekih zdravstvenih tegoba. Knjiga je nastala nakon višegodišnjeg provođenja online detoks-programa i zamišljena je kao vodič, dan po dan, koji daje podršku i korisna znanja za provođenje detoksa u bilo koje godišnje doba te prilagođenog sportašima i rekreativcima.

Knjiga koja će vam trebati barem jednom godišnje, iako ćete neke načine kuhanja, rituale i vježbe vjerojatno htjeti provoditi cijele godine.

POVEZANI TEKSTOVI

OSTAVI KOMENTAR

Ostavite svoj komentar!
Please enter your name here