Ovo je neobično vrijeme na planeti jer su većina ljudi zatvorenici; ne mogu provoditi svoju slobodnu volju. Mentalni prostor većine ljudi na ovom planetu je ugrožen, a umovi su im pod kontrolom prevelikog tereta negativne energije.
Mentalno i duhovno utamničenje normalna je pojava, a postoji i strahovita zlouporaba psihičkog znanja.
Povijest pokazuje da su uvijek postojale ozbiljne posljedice za zlouporabu višega znanja.
Takvo je ponašanje izazvalo nestanak visoko naprednih kultura i uništenje civilizacija. Ako se današnja zlouporaba znanja ne zaustavi, a naše se energije pozitivno ne preusmjere, ovaj planet neće imati budućnosti.
Ograničena osjetila
Razmotrite čovjekovu ograničenu prirodu. Samo ljudsko tijelo ima mnogo ograničenja. Osjetila nam ne govore istinu, lažu nas svakog trena. Naše uši i oči nisu tako izoštrene kao što mislimo.
Ne možemo čuti zvukove niti vidjeti prizore koji se pojavljuju samo jednu zgradu dalje. Ponekad čak nismo svjesni ni što nam se zbiva ispred nosa. Određene pojave možemo vidjeti samo pomoću mikroskopa, teleskopa ili drugih pojačavajućih instrumenata.
Inače smo praktički bespomoćni. Ne možemo osjetiti miris iz stražnjeg dijela sobe, a ponekad ni miris na nekoliko koraka! Nismo svjesni odjeće koja nam dodiruje tijelo. Opseg onoga što opažamo kao stvarnost nevjerojatno je uzak.
Oko nas se zbivaju stvari koje su izvan naše svjesnosti; postoji cijelo nezamjetno carstvo koje neposredno utječe na nas. Kad znamo te činjenice, lako je shvatiti kako možemo biti psihički kontrolirani.
Widget not in any sidebars
Podsvjesna sugestija
Popularna metoda kontrole uma jest podsvjesna sugestija. Može se definirati kao proces uvođenja informacije na razini ispod praga svjesnosti, u pokušaju da se usmjerava tijek misli i djelatnosti osobe.
Iako se to događa potajno, većina je ljudi svjesna da se naširoko koristi – osobito u reklamiranju. Reklame u časopisima, novinama, na reklamnim plakatima ili televiziji smišljene su tako da utječu na podsvijest uporabom raznih vrsta slika, često seksualne prirode.
Seksualni prizvuk povezuje reklamirani proizvod s užitkom i upravo to očekivanje ugodna iskustva potiče želju za proizvodom.
Stručnjaci za psihologiju, oglašivači reklama često stvaraju iluziju potrebe za suvišnim stvarima. Potaknut osjetilima, kupac postaje lutka kojom mediji lako manipuliraju.
U jednoj studiji, gledatelji u kinu dobili su tijekom filma podsvjesnu poruku da kupe određeno bezalkoholno piće.
Dokazali su djelotvornost poruka tako što su kupili više tog pića nego nekog drugog proizvoda. Zbog televizijske široke i odane publike, televizijske su reklame posebno učinkovite.
Milijuni ljudi redovito gledaju istu emisiju i iste reklame u isto vrijeme svakoga dana. Sa satelitskom i internet tehnologijom program se može emitirati diljem svijeta, dopirući do milijuna ljudi.
Djelotvornost televizijskog reklamiranja jedan je od razloga zašto je toliko skupo. Tisuće dolara za nekoliko sekundi reklamiranja nije ništa neobično. Samo si giganti poslovnoga svijeta mogu priuštiti takve astronomske troškove.
Plaćaju ih u pokušaju da istaknu vlastiti plan – plan koji obično počinje novcem i moći, a često završava kontrolom i izrabljivanjem.
Hipnotička priroda televizije drugi je čimbenik koji doprinosi velikom utjecaju tog medija. Normalna budna svjesnost naziva se “beta” stanje. Kad gledate televiziju, ulazite u stanje koje se naziva “alfa” stanje; mozak je mirniji, opušteniji i meditativniji.
Morate biti krajnje oprezni u alfa stanju jer ste pretjerano prijemčljivi za informacije koje dolaze, poput spužve koja upija tekućinu. U normalnim razgovorima procjenjujete što se govori. Možete biti na oprezu i odlučiti hoćete li prihvatiti ili odbaciti ideje koje vam se nude.
Međutim, televiziju gledate kod kuće, u najudobnijem naslonjaču ili kauču, jedući omiljenu hranu.
Nalazite se u veoma ugodnoj sredini i stoga ste pasivniji nego obično dok se u vas programiraju sve vrste ideja. Televizija u biti pruža vrlo djelotvoran oblik hipnoze.
Vjerojatno ste zamijetili kako je teško pridobiti pažnju nekoga tko gleda televiziju. Čak i kad ga zovnete po imenu, potrebno je neko vrijeme da se povrati iz opijenosti. Čak i ako prođemo kraj televizora ne namjeravajući gledati, lako je biti privučen. Televizija ima takav moćan utjecaj.
U Kaliforniji je izvršen eksperiment u kojem je petogodišnjacima i šestogodišnjacima postavljeno pitanje: “Koga više voliš: tatu ili televiziju?” Većina djece više je voljela televiziju!
Prosječna osoba kroz televiziju doživljava veliku količinu zadovoljstva i svakodnevno provodi sate gledajući je. Budući da prevladavaju teme nasilja, izrabljivanja i izopačenosti, djeca, kao i odrasli, dobivaju negativne poruke o životnim ciljevima i sredstvima kako da ih ostvare.
Bhakti Tirtha Swami
Knjige Bhakti Tirtha Swamija možete naručiti na [email protected]