52




Promišljanja i prosijavanja o fizičkom tijelu i brojnim problemima koji muče današnjeg čovjeka, a kad sve zbrojimo i oduzmemo, mogu kao terapeut sve svesti na umor, upale i mikroupale i debljinu. Mnogi to žele srediti i unatoč dijetama i sistemima ne uspijevaju i vrte se u krug, a pokušavaju godinama.

Kako to izgleda energetski?

Tjelesnu kemiju možemo svesti na dva principa, kiselo i alkalno, yang i yin. Ta dva polariteta, dualnosti, su u osnovi svega. Kada se hrana probavi, ostavi probave (minerali) mogu biti kiseli ili alkalni, i takva će biti reakcija našeg tijela.

No hrana nije jedina stvar koja može biti kisela. “Kiseli” mogu biti i odnosi, način života, način treninga. Umjesto da debljinu i masnoću tijela gledamo kao neprijatelja, vrijeme je za promjenu paradigme. Na fizičkoj razini, tijelo stvara masne stanice kako bi taj višak kisela “zarobio” i odveo daleko od vitalnih organa. Inače bi tkiva bila uništena. Tako nas ta debljina spašava.

39

Na energetskoj razini, ako imamo kisele odnose, stresan posao ili se dovedemo do prevelikog stresa kroz trening (reakcija tijela je kiselost), tijelo će se također zaštititi stvaranjem masnoće; psihičko i emotivno dizanje zida čini naše aure pune blokada prema vanjskom svijetu ili toksičnim energijama odnosa u životu, a fizička reakcija tijela je stvaranje masnih stanica.

Količina tih fizičkih i energetskih toksina je danas prevelika za tijelo da se nosi time zato stvara skladišta u vidu masnoće.

Što je onda k vragu riješenje?

Ne smijemo ići u prehrambene ekstreme; ne jesti ekstremno alkalnu hranu, jer to dovodi do prejakog detoksa radi čega tijelo opet stvara toksine i otpor; hrana treba biti od “blago alkalnoga” do “blago kiseloga” idealno. Nikada ne unositi previše naglih promjena, bolje je stvarati navike uvođenjem jedne po jedne stvari koja postaje navika i dio karaktera. Inače se vrtimo u krug. Jer nismo sami u tijelu, mikroorganizama ima deset puta više nego stanica, i oni imaju svoje pravo da se pobune ako radimo gluposti.

39

Ne smijemo trenirati prenaporno, u naporu da riješimo probleme; to tijelo dovodi do kortizolskog stresa i stvara otpor i masnoće. Trening treba biti blag, sa dubokim disanjem, uz slušanje tijela. Ako treniramo intenzivno, onda to trebaju biti kratki i intenzivni napori poput sprinteva i skokova koji ne traje duže od 25 minuta. Trening pokreće krvotok, što pokreće limfu, što odnosi toksine iz tijela.

Odmor i spavanje – obavezno na prazan želudac; ako spavamo uz prisustvo inzulina u krvi (dakle šećer u krvi), hormon rasta se ne oslobađa i regeneracija je nikakva. Jesti tri sata prije odlaska na počinak.

Čista voda, litra na svakih 25 kg tjelesne mase, najviše u prvom dijelu dana (tijekom noći gubimo 2 litre vode iz tijela radi aktivnosti crijeva), sa limunom idealno.

Očistiti se od obrazaca i programa koji čine da percipiramo ovaj svijet kao opasnost na nekoj razini (ili mnogima) i jačati vjeru u ljubav kreacije i Izvora. Potpuno smo podržani, do te mjere da smo podržani u vjerovanju da nismo podržani. To radi Izvor u Eartharianu.

52




Ovo sve skupa daje “release”, kako na emotivno-psihičkoj razini, tako na razini fizičke kemije. Ali počinje od vjere.

Saša Momić
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008818061890

39

OSTAVI KOMENTAR

Ostavite svoj komentar!
Please enter your name here

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.