atma.hr – 52




Promišljanja i prosijavanja o fizičkom tijelu i brojnim problemima koji muče današnjeg čovjeka, a kad sve zbrojimo i oduzmemo, mogu kao terapeut sve svesti na umor, upale i mikroupale i debljinu. Mnogi to žele srediti i unatoč dijetama i sistemima ne uspijevaju i vrte se u krug, a pokušavaju godinama.

Kako to izgleda energetski?

Tjelesnu kemiju možemo svesti na dva principa, kiselo i alkalno, yang i yin. Ta dva polariteta, dualnosti, su u osnovi svega. Kada se hrana probavi, ostavi probave (minerali) mogu biti kiseli ili alkalni, i takva će biti reakcija našeg tijela.

No hrana nije jedina stvar koja može biti kisela. “Kiseli” mogu biti i odnosi, način života, način treninga. Umjesto da debljinu i masnoću tijela gledamo kao neprijatelja, vrijeme je za promjenu paradigme. Na fizičkoj razini, tijelo stvara masne stanice kako bi taj višak kisela “zarobio” i odveo daleko od vitalnih organa. Inače bi tkiva bila uništena. Tako nas ta debljina spašava.

atma.hr – 39

Na energetskoj razini, ako imamo kisele odnose, stresan posao ili se dovedemo do prevelikog stresa kroz trening (reakcija tijela je kiselost), tijelo će se također zaštititi stvaranjem masnoće; psihičko i emotivno dizanje zida čini naše aure pune blokada prema vanjskom svijetu ili toksičnim energijama odnosa u životu, a fizička reakcija tijela je stvaranje masnih stanica.

Količina tih fizičkih i energetskih toksina je danas prevelika za tijelo da se nosi time zato stvara skladišta u vidu masnoće.

Što je onda k vragu riješenje?

Ne smijemo ići u prehrambene ekstreme; ne jesti ekstremno alkalnu hranu, jer to dovodi do prejakog detoksa radi čega tijelo opet stvara toksine i otpor; hrana treba biti od “blago alkalnoga” do “blago kiseloga” idealno. Nikada ne unositi previše naglih promjena, bolje je stvarati navike uvođenjem jedne po jedne stvari koja postaje navika i dio karaktera. Inače se vrtimo u krug. Jer nismo sami u tijelu, mikroorganizama ima deset puta više nego stanica, i oni imaju svoje pravo da se pobune ako radimo gluposti.

atma.hr – 39

Ne smijemo trenirati prenaporno, u naporu da riješimo probleme; to tijelo dovodi do kortizolskog stresa i stvara otpor i masnoće. Trening treba biti blag, sa dubokim disanjem, uz slušanje tijela. Ako treniramo intenzivno, onda to trebaju biti kratki i intenzivni napori poput sprinteva i skokova koji ne traje duže od 25 minuta. Trening pokreće krvotok, što pokreće limfu, što odnosi toksine iz tijela.

Odmor i spavanje – obavezno na prazan želudac; ako spavamo uz prisustvo inzulina u krvi (dakle šećer u krvi), hormon rasta se ne oslobađa i regeneracija je nikakva. Jesti tri sata prije odlaska na počinak.

Čista voda, litra na svakih 25 kg tjelesne mase, najviše u prvom dijelu dana (tijekom noći gubimo 2 litre vode iz tijela radi aktivnosti crijeva), sa limunom idealno.

Očistiti se od obrazaca i programa koji čine da percipiramo ovaj svijet kao opasnost na nekoj razini (ili mnogima) i jačati vjeru u ljubav kreacije i Izvora. Potpuno smo podržani, do te mjere da smo podržani u vjerovanju da nismo podržani. To radi Izvor u Eartharianu.

atma.hr – 52




Ovo sve skupa daje “release”, kako na emotivno-psihičkoj razini, tako na razini fizičke kemije. Ali počinje od vjere.

Saša Momić
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008818061890

atma.hr – 39

POVEZANI TEKSTOVI

OSTAVI KOMENTAR

Ostavite svoj komentar!
Please enter your name here

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.