Designed by Freepik

Prosječna osoba napravi oko 35.000 odluka svakog dana – od toga što će odjenuti do toga gdje će sjesti na sastanku. Donosimo oko 200 sudova svakog dana vezanih samo za hranu. Međutim, istraživanja pokazuju da sve odluke mogu biti mentalno i fizički iscrpljujuće.

atma.hr – 39

Imamo ograničene kapacitete i naši „rezervoari“ energije brzo se iscrpe, tako da se sudovi uz pomoć kojih donosimo odluke pogoršavaju. To nadalje može rezultirati time da kupujemo impulzivno, preskačemo vježbanje ili pretjerujemo u reakcijama.

Životni trener i stručnjak za ljudsko ponašanje  Melody Wilding preporučuje:

„Trik za donošenje boljih odluka je u tome da smislite kako upravljati vašim unutrašnjim resursima i da priznate svoje granice. Kao stručnjak za ljudsko ponašanje i trener koji konstantno prati zahtjeve umnog rada, pronašla sam neke od najmoćnijih alata za suočavanje s teškim odlukama, a to je jednostavna praksa za brigu o sebi.

Prije svega, odmorite se.

atma.hr – 75



Često nam je teško spoznati svoje granice. Umjesto odmora, još više zapnemo, pretrpamo se obavezama i osporavamo potrebu za odmorom. To je zato što u ključnim trenucima isključujemo sposobnost da nadgledamo sami sebe. Ne prepoznajemo simptome koji nam kažu da nam je potreban odmor.

Kada trebate donijeti neku važnu odluku zapitajte se jeste li:

  • Gladni
  • Ljuti
  • Usamljeni
  • Umorni

Ovo su osnovne potrebe koje su povezane s našom biologijom. Ako se suočavate s bilo kojim od navedenih „problema“, velike su šanse da ćete donijeti loše odluke.

atma.hr – 39

 Ako ste gladni:

Niska razina šećera u krvi može dovesti do osjećaja anksioznosti i panike, zato nemojte preskakati obroke.

Ako ste gladni, pauzirajte prije nego što se spremate odgovoriti šefu na mail.

Ako ste ljuti:

Iako je ljutnja neugodna, to je normalna ljudska emocija i važno je da se s njom suočimo konstruktivno. Niti je dobro da vičemo na kolege i sve koji nam se nađu na putu niti da potiskujemo emociju.

Probajte ljutnju rješavati dugoročno – pišite dnevnik, relaksirajte se, vježbajte…

Ako ste usamljeni:

Osjećaj odbačenosti, nerazumijevanja ili usamljenosti može dovesti do potpunog povlačenja u sebe i anti-socijalnog ponašanja. Ljudima je potrebna komunikacija i interakcija da bi preživjeli i to je naša temeljna potreba, čak i da ste najstidljiviji na svetu.

Natjerajte sebe da se više družite, da čujete i neke druga mišljenja i dojmove, prije nego što povučete bilo kakav potez koji će imati dugoročnije posljedice.

atma.hr – 75



Ako ste umorni:

Normalno je da smo ponekad zauzeti, ali ako nam je prezauzetost način života, onda nećemo daleko dogurati, posebno ne sa zdravljem. Ako tehnologija negativno utječe na vas i primjećujete kod sebe neku vrstu ovisnosti o internetu, onda je vrijeme da razmislite o digitalnom detoksu.

Prije nego što donesete važnu odluku, napravite pauzu, prvo se pobrinite o sebi i svojim potrebama, a onda se uhvatite u koštac s dilemom. Ponekad nas zanemarivanje sebe dovede do toga da zažalimo što smo odabrali nešto.“

bizlife

56 JYOTISH I DJELOVANJE SHANIJA

JYOTISH I DJELOVANJE SHANIJA

Kako prepoznati psihologiju Saturna

Zadatak Shanija (Saturna) jest uvidjeti njegovu masku koja se sastoji od projekcija straha. Strah je temeljna emocija prema kojoj formiramo razmišljanje i krojimo zakone. Strah se manifestira u objektivnom svijetu na način da u drugima vidimo neprijatelja (vlada, partner, druga religija), što dovodi do manipulacije ljudima.

Većina ljudi nesvjesno živi iz ove projekcije straha, a kako one izgledaju možemo pročitati u ovoj knjizi kroz dvanaest Shanijevih položaja. ‘Ja’ jest neznatni dio života, dok su Shanijeve projekcije dok ih ne osvjestimo manipulativne u nama.

Ova knjiga daje i posebno svijetlo na odnose, odnosno objašnjava podsvjesne projekcije koje vršimo prema partneru.

OSTAVI KOMENTAR

Ostavite svoj komentar!
Please enter your name here