Kako škola vašu djecu čini tupom i depresivnom: Pročitajte ovo – Surovo je, ali istinito!

5
63326
160×600 text-47 lijevo

Još jedan način stvaranja depresivne djece je da moraju biti dobri učenici kako bi imali puno novca, odnosno dobru plaću

Školski sustav koji danas postoji odavno je zastario, a djeca su postala kao roboti. Vrijeme je da dobro razmislite o odabiru škole za vašu djecu jer, kako portal Wakeupworld navodi, obrazovni sustav djecu čini glupom i depresivnom na nekoliko načina. Pogledajte o čemu je riječ.

Uči djecu da budu ‘kao iz kalupa’

Škola od najmanjeg uzrasta propagira psihologiju masa i ideju o tome da svi trebamo biti jednaki, ali ne u moralnom smislu, već u načinu razmišljanja. Postulati sustava smatraju se za jedine važeće i pravilne. U školi trebaju pratiti mišljenje nastavnika, a svaka različitost često bude ili ismijana od strane drugih učenika ‘iz kalupa’ ili kažnjena nižom ocjenom od strane učitelja.

Uči djecu ‘što’ misliti umjesto ‘kako’ misliti

Škola usmjerava djecu u jednom pravcu kako učiti i logički rasuđivati, ali samo u okvirima onoga što se može kasnije ocijeniti ocjenom. Djeca trebaju učiti podatke i kasnije ih prezentirati, ali u to rijetko spada kritičko rasuđivanje, logika i analitika. Stavovi udžbenika i nastavnika postaju njihovi bez razmišljanja je li to dobro i istinito.

Uči djecu nekreativnosti

Imaginacija je najvažnija stvar za djecu, ali je škola uspješno potiskuje. Škola zatvara djecu u kutiju baveći se isključivo njihovim raciom umjesto da kultivira njihov duh, srce i um. Vrlo je važno da djeca što više maštaju kako bi jednoga dana bili sposobni stvarati vizije za budućnost, koje će od njih napraviti uspješne ljude.

300×250 centar text-39

Uči djecu da se plaše neuspjeha

Nastavni sustav tjera djecu da konstantno uče kako bi položili sve testove, jer se pad na ispitu smatra neuspjehom. Loše ocjene dalje prouzrokuju kazne i prozivanje pred drugima. Djeca stvaraju mržnju i strah od neuspjeha, na koji treba gledati kao na samo još jedno iskustvo, i zato se kasnije u životu plaše riskirati i bježe od velikih pothvata zbog bojazni od neuspjeha.

Uči djecu da misle kako je igra loša

U školi nema igre, dobro je poznato. Iako djeca uživaju u igri koja čini da im srce brže kuca i da su sretniji, oni je vremenom počinju doživljavati kao nešto loše, odnosno nešto što nije produktivno, ne daje rezultate i smatra se gubljenjem i trošenjem vremena. U školi uče da budu ozbiljni, mirni, da razmišljaju o posljedicama i da što prije nalikuju na odrasle.

160×600 text-47 lijevo

Uči djecu da ne slušaju svoje srce

Za razliku od odraslih, djeca su vrlo povezana s unutarnjim glasom koji dolazi ih njihovog srca. Vremenom, taj glas nestaje jer u školi rade ono što moraju, ne ono što osjećaju i žele. Svako dijete je u obavezi da radi ono što ne voli i da ulazi u kalupe i obrasce školskog sustava, na taj način se udaljavajući od svog srca.

Uči djecu da uspjeh povezuju s novcem

Još jedan način stvaranja depresivne djece je učenje da oni moraju biti dobri učenici kako bi imali puno novca, odnosno dobru plaću. Iako smo okruženi primjerima najbogatijih ljudi na svijetu, koji nemaju završene visoke škole, sustav i dalje propagira da vam treba diploma kako bi postali ‘korporativni robovi’. Umjesto da uče kako bi stekli znanja, unaprijedili se i mogli živjeti život koji žele, oni misle da uče kako bi imali novac, ne ono što njime mogu stvoriti.

Uči djecu žrtvovati danas radi sutra

Djeca provode dane u obvezama, učeći zbog priče da će se sve to jednog dana vratiti kroz novac. Umjesto da uživaju i stvaraju u sadašnjem trenutku, škola se gleda samo kao prijelazno razdoblje. Djeca idu ka zamišljenom cilju, misleći da nema sreće dok ne odrastu, na taj način zaboravljaju uživati ​​u sadašnjosti i svakom trenutku djetinjstva.

bizlife.rs / stil.kurir.rs

Atma obiteljski savjetnici čekaju na tvoj poziv!

Zora

ATMA SAVJETNIKZORA


DIPL. PSIHOLOGINJA, KARMIČKA DIJAGNOSTIKA, BIOTERAPIJA, RAD S DJECOM, TERAPIJA PAROVA

Broj telefona: 060/600-303  KOD 04
Cijena: tel 6,99 kn/min; mob 8,41 kn/min

Željko

ŽELJKO


ALTERNATIVE TEHNIKE LIJEČENJA, OBITELJSKO SAVJETOVANJE, JOGA, VEZA EMOCIJE-ZDRAVLJE, DUHOVNOST

Broj telefona: 060/600-303  KOD 03
Cijena: tel 6,99 kn/min; mob 8,41 kn/min

Otkrij Himalajsku kristalnu svjetiljku

Lampa od divnih, ružičasto-narančastih grumenja najčišće himalajske soli!
Stvara predivnu atmosferu i mikroklimu koja je jednaka zraku uz planinski potok nakon proljetne oluje.
Električna lampa od himalajske soli na drvenom postolju, svaka je unikatan ručni rad, različitog je izgleda ili nijansi boja.
Unutrašnjost kristala soli obasjava žarulja i stvara predivno narančasto svjetlo.
Poboljšava kvalitetu zraka, ionizira prostor.
Stabilizira i smanjuje utjecaj umjetnih frekvencija i neprirodnih elektromagnetskih valova iz elektronike.
Proizvodi dugin spektar svjetlosnih valova koji iscjeljuju i smiruju vaše tijelo i um.

Cijena: 149 kn

Dimenzije:
širina 10-13 cm, duljina 15-19 cm, težina 2-3 kg
Plaćanje pouzećem (poštarina 25 kn – GLS)

 

PODIJELI
Prethodna objavaLoša energija koja ne pripada vama: Kako se prestati trovati emocijama drugih ljudi
Slijedeća objavaRadionica “Otkrijte svoj IMAGO – sliku osobe koja vas nesvjesno privlači”
Atma
Učinite od svog života ono najbolje što on može biti - nevjerojatno iskustvo, ispunjenje i putovanje. Stvorite ravnotežu tijela, uma i duše - budite svoji, živite slobodno, njegujte znanje, cijenite iskustvo, volite i budite sretni...

5 KOMENTARA

  1. @Gorica
    Clanak ne govori kako je jedino skola odgovorna za ukalupljivanje i zaglupljivanje djece. Nego da je i skola za to odgovorna. To sto ne spominje medije, roditeljsko (ne)vaspitanje i slicno, ne znaci da ih iskljucuje. Pretpostavljam da ste nastavnica ili uciteljica u osnovnoj skoli, obzirom na vasu reakciju. Mozda grijesim. U svakom slucaju, u velikoj mjeri se slazem sa autorom. Skola previse paznje obraca na repetetivno znanje umjesto funkcionalno. Uce djecu sta da misle, umjesto kako da misle. Slazem se da su maternji jezik i matematika najvazniji predmeti u skoli. Jer vas ti predmeti uce najosnovnijim stvarima. Kako da se izrazavate i kako da mislite. Ali, zasto bi, recimo istorija, geografija, biologija, hemija, fizika, bili bitniji predmeti od, likovnog, tehnickog ili muzickog obrazovanja, ili fizickog vaspitanja. Ako ovim drugim predmetima pristupimo na pravi nacin, oni mogu djecu nauciti mnogo vise od suve teorije, kao sto su ovi prvi predmeti. Likovno, muzicko i tehnicko ih uci kako da izraze svoju kreativnost, i, ukljucujuci i knjizevnost, izraze svoje emocije na pravi nacin, tako da dotaknu srca drugih. Fizicko im daje tu igru, koja im je jako potrebna, kako bi stvorili povezanost uma i tijela, i kako bi, na kraju krajeva, bili zdravi i veseli. Dakle, najveca zamjerka skolskom sistemu jeste da, umjesto na funkcionalno, preveliki akcenat stavljaju na repetetivno znanje. Ako je vjerovati organizaciji MENSA, najveci koeficijent inteligencije imaju djeca u zemljama gdje se u skolama akcenat stavlja na igru i slobodu ucenika. Recimo, u Finskoj, koja ima najbolji skolski sistem na svijetu, od 5 sati, koliko im traje nastava, djeca provedu 3 sata igrajuci se. U finskoj djeca imaju najvece funkcionalno znanje na svijetu. Dakle, koji je izgovor ostalima?

  2. Još jedan ambiciozan članak koji napada nešto a priori i općenito. Naravno, članak je prvo loš prijevod, a onda još i nepismen. Eto, možda se autor(ica) obrazovala u nekoj školi po svom ukusu (gdje se ne mora ništa (na)učiti, gdje se djeca samo igraju …) pa je to rezultat. Ne kažem da nema stvari koje bi trebalo mijenjati (npr., lošu ocjenu ne smatrati neuspjehom nego je uzeti kao osobni poticaj za više rada i novu priliku; poticanje i razvijanje talenata svakog pojedinog učenika – što je teško postići u razredima s prevelikim brojem učenika), ali ni druga krajnost, koja se zaziva u ovome članku, ne donosi ništa dobro. Osim toga, nije svaki kalup loš – u civiliziranom svijetu se svi ipak moramo pridržavati i nekih pravila, inače bi se dogodio kaos i nered koji ništa dobro ne bi donijeli. Djetinjstvo i škola – pa škola i učenje su dio djetinjstva takvi kakvi jesu; ne može ih se pustiti do ne znam koje dobi “da prožive djetinjstvo” pa tek onda u školu. Prirodno i djeca imaju potrebu učiti – to je ono što treba u njima poticati, tu pozitivnu znatiželju. Što se tiče kalupa, pa nije škola ta (barem nije jedina) koja djecu stavlja u kalup. Čudno je da ste se okomili na školu u vezi “ukalupljianja” i zaglupljivanja djece, ali ni jednom riječju ne spominjete koliko djecu ukalupljuju i zaglupljuju mediji, filmovi (uglavnom akcijski filmovi puni nasilja, psovki, mržnje, osvete itd.), moda (na isti kalup), čak i igračke (svi se igraju jednom te istom Barbikom i misle da moraju izgledati kao ona), glazba, pa i knjige koje čitaju (ako čitaju). Ah, da, i internet! Škola tu ima najmanji utjecaj – a uz slobodarsko ponašanje učenika danas (bez obzira na to je li neki predmet, ili nastavnik, zanimljiv ili nije – jer uvijek ima neki hiperaktivac u razredu kojega su ukalupili u razred s djecom koja nemaju poremećaj pažnje pa onda zapravo svi trpe, a škola je jedina koju svi krive za sve negativno. S time da se u komentaru uopće nisam dotakla obiteljskih situacija djece koja također utječu na njih i na njihovo učenje i stav prema učenju.

    • Gogica, ti mora da si neka propala profesorka koju više niti komšija ne želi da kresne, i to sve zbog tvog zatucanog načina razmišljanja.

    • Gogica, odlično ste ovo prokomentirali, a ovaj komentar ispod nemojte ni čitati. Glupav, seksistički, bez argumenata. Pravi balkanski KALUP.

OSTAVI KOMENTAR

Ostavite svoj komentar!
Please enter your name here