Otkrijte iznenađujuće zdravstvene prednosti sjemenki bundeve i zašto ih trebate jesti umjesto svih ostalih “grickalica”. Odlične su za fizičko, ali i psihičko zdravlje!

OGLAS 78 300×600 centriran




Sjemenke bundeve se u medicinske svrhe koriste već tisućama godina. Bogat su izvor magnezija, kalcija, kalija, željeza, cinka i vitamina K. Odličan su izbor za grickanje jer su bogate omega 3 masnim kiselinama koje su tijelu potrebne za održavanje zdravlja srca i reguliranje krvnog pritiska.

Protiv raka

Istraživanje koje su proveli španjolski znanstvenici je pokazalo da sjemenke bundeve sadrže spojeve koje se uspješno bore protiv stanica raka. Još jedno istraživanje, ovog puta njemačkih znanstvenika, potvrdilo da žene koje su prošle kroz menopauzu i svakodnevno jedu sjemenke bundeve imaju za 23% manji rizik od nastanka raka dojke. Jednako učinkovitima su se pokazale i sjemenke suncokreta.

Dobre za zdravlje prostate

Ulje sjemenki bundeve se koristi za liječenje povećane prostate (hiperplazije). Ovo ulje sadrži fitokemikalije i antioksidanse koji smanjuju razinu slobodnih radikala u tijelu i sprječavaju nastanak kancerogenih stanica.

39

Ublažavaju simptome menopauze

Ako tražite prirodan način poboljšati raspoloženje ili ublažite simptome menopauze, sjemenke bundeve su odličan izbor. One reguliraju napadaje vrućine, glavobolju, smanjuju bol u zglobovima i smanjuju učestalost naglih promjena raspoloženja. Znanstvenici su dokazali da sjemenke bundeve povećavaju razinu dobrog (HDL) kolesterola i reguliraju krvni tlak.

Smanjuju kolesterol

Istraživanja su pokazala da sjemenke bundeve loš kolesterol mogu smanjiti za 13 posto, a razina ukupnog kolesterola za 10%. Također će smanjiti rizik od nastanka krvnih ugrušaka, bolesti kardiovaskularnog sustava, moždanog i srčanog udara.

Štite od dijabetesa

Sjemenke bundeve su bogate zdravim nezasićenim masnim kiselinama. Ustanovljeno je da su učinkovite u reguliranju razine šećera u krvi i povećanju osjetljivosti tijela na inzulin. Brojni stručnjaci dijabetičarima preporučuju sjemenke bundeve kao namirnicu za svakodnevno konzumiranje.

OGLAS 78 300×600 centriran




Dobre za mršavljenje

Bogat su izvor vlakana i proteina, tvari koje su ključne u gubitku kilograma. Samo 30 g sjemenki bundeve ima oko 5 g proteina, što će vas dulje držati sitima. Ipak, konzumirajte ih umjereno jer šalica sjemenki sadrži oko 285 kalorija.

Poboljšavaju raspoloženje

Odlične su za fizičko, ali i psihičko zdravlje. Znanstvenici su ustanovili da sjemenke bundeve pokazuju odlične rezultate u smanjenju simptoma depresije. Odlične su za smanjenje stresa i anksioznosti.

Olakšavaju artritis

Znanstvenici su ustanovili da sjemenke bundeve imaju antiupalno djelovanje koje ublažava simptome artritisa. Ako patite od artritisa, svaki dan pojedite oko 30 g sjemenki bundeve kako biste olakšali simptome artritisa.

77





Sprječavaju nastanak osteoporoze

Osobe kojima u tijelu nedostaje cinka trebaju razmisliti od tome da počnu grickati sjemenke bundeve. One su odličan izvor cinka, minerala koji je potreban za izgradnju kostiju. Samo četvrtina šalice sjemenki bundeve sadrži čak 17 posto preporučene dnevne vrijednosti cinka.

namirnice.ba

53 SUPERHRANA

SUPERHRANA

Kreativne ideje za uvođenje supernamirnica u svakodnevnu prehranu

Kuharica, ali i knjiga koja nas upoznaje s biljnim supernamirnicama koje bismo uvijek trebali imati kod kuće kako bismo održavali stalnu razinu optimalnog zdravlja.

Autorica nam donosi slasne i originalne, ali jednostavne recepte koje je lako uklopiti u dnevnu rutinu i obiteljski jelovnik. Od doručka do večere, od energetskih napitaka do brzih slastica za podizanje energije i snage, ova knjiga je vodič za cjelovitu gurmansku prehranu, uz koju ćete "pucati od zdravlja".

OSTAVI KOMENTAR

Ostavite svoj komentar!
Please enter your name here

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.