Sabji je u Indiji nezamjenjivo glavno jelo koje se priprema na stotine načina, ovisno o načinu kuhanja, vrsti umaka i umjetnosti kombiniranja začina. Može se kuhati, pariti, peći ili pržiti, a ova naša verzija je tradicionalna i jedna od najpopularnijih. Savršeno ide uz mirisnu Basmati rižu s maslacem, topli chapati/roti  i neku osvježavajuću salatu.

Ovaj sabji je pržen i kalorijski bogat no ako želite lakšu verziju, umjesto prženja, povrće možete dinstati, pariti ili još bolje – ispeći u pećnici, a umjesto vrhnja, možete dodati umak od rajčice. Ako ste skloni egzotici i eksperimentiranju, probajte dodati 2 žlice na kockice sjeckanog ananasa – iznenađujuće je ukusno!

Nemojte odustati od pripreme ako ne možete nabaviti sve ove začine – koristite ono što imate pri ruci.

Vrijeme pripreme: 45 min

Sastojci: ulje za duboko prženje, 2 kg različitog povrća nasjeckanog na veće komade (najbolje: tikvica, cvjetača, mrkva, krompir, batat), 250 gr svježeg mladog sira narezanog na kockice, 100 gr blanširanih badema, 3 žličice soli, pola žličice kurkume, asafoetida (ili vlasac), slatke paprike, curry začina i garam masale, malo papra, 100 gr kiselog ili vrhnja za kuhanje, 100 gr slatkog vrhnja, 2 žlice ananasa narezanog na kockice (opcija).

Postupak: Ispržite svo nasjeckano povrće kao i kockice sira – ali pazite da sve ostane čvrsto. Ocijedite dobro od viška ulja i stavite u veliku zdjelu. Dodajte vrhnje, bademe, začine i ako ste spremni za eksperiment- kockice ananasa… Servirajte toplo.

Ako želite pravi indijski doživljaj i imate dobru kolekciju začina, sa strane još popržite kratko i poklopljeno na ghee-ju malo ovih začina u sjemenkama: žličicu rimskog kumina, žličicu gorušice i pola žličice anisa. To dodajte gotovom sabjiju te sve dobro promiješajte. Pazite da pritom ne zgnječite povrće.

POVEZANI TEKSTOVI

OSTAVI KOMENTAR

Ostavite svoj komentar!
Please enter your name here

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.