Designed by Freepik

Čak iako se sami ne pronađete na ovoj listi, svakako ćete prepoznati mnoge ljude koje imate na listi prijatelja na ovoj društvenoj mreži. Svatko tko koristi “Fejs” ima svoj stil, ono za što ga najčešće koristi: reklamne kampanje, samopromocija, igrice …

Prema statistici, ovo su neki od tipova korisnika koje ćete vjerojatno prepoznati među svojim prijateljima. Ne kažemo da ima nešto loše u tome 🙂

Uhoda

Onaj tko ne pušta svog bivšeg na miru. Obično se logira na Fejs 40 puta u toku dana. Redovno koristi i profile svojih prijatelja kako bi mogao špijunirati aktivnosti svog bivšeg partnera.

Baby tip

Najčešće aktivnosti su komentiranje lika svoje i tuđe djece. Obično su to “novopečeni” roditelji koji su i previše ushićeni zbog prinove u kući i ne mogu se zasititi bebačkih aktivnosti.

Zbog toga nas i obavještavaju o svakom navršenom mjesecu svog mališana, novom zubu, prvom koraku, prvoj riječi, prvom … spisku nema kraja.

Narcis

Kompleksi. Uglavnom neizlječive prirode ;-).

Dnevno mogu postaviti i preko 50 fotografija svog lica (uglavnom ne slikaju cijelu figuru) u svim mogućim pozama. Ukoliko imaju manje od deset “lajkova”, izbrišu dotičnu fotografiju. Često postavljaju slike iz djetinjstva s popratnim statusom: “Pa, zar nisam slatka” ili “Koliko lajkova za mene malu?”

Djelitelj nepotrebnih informacija

Onaj koji nas redovito obavještavaju da je vani pakleno vruće / hladno, gdje će provesti dan, gdje će u provod, tko se rodio, tko je umro, kome je godišnjica smrti itd.. “Lajka” sve što stigne, od trgovačkih centara do promocije toalet papira i crne kronike.

Promoter svoje tvrtke

Radoholičari koji ne mogu zamisliti život bez svoje firme. Rado ostaju prekovremeno na poslu i često dijele fotografije, linkove i tekstove vezane za djelatnost kojom se bave.

Privatni život uglavnom nemaju i rado nas obavještavaju o svojim unaprjeđenjima, ugovorima i drugim poslovnim uspjesima. Ili rade u velikim korporacijama ili su zaposleni u “Sam svoj gazda”.

Paranoik

Strogo pazi što će i kada će postaviti na Fejs.

Privatnost drži podalje od interneta, nema puno facebook prijatelja (uglavnom su to ljudi s fakulteta ili škole) i rijetko što komentiraju.

Ljubitelj životinja

Svi imamo bar jednog prijatelja koji redovito “posta” sličice napuštenih mačića i pasa koje treba udomiti. Ne kriju da životinje vole više nego ljude i znaju se naljutiti ukoliko ih netko opomene da ne “bombardiraju” druge korisnike s tolikom količinom šapica. Uglavnom su vegetarijanci ili vegani.

Gamer

Najdosadniji tip korisnika za one koji ne prakticiraju igre na društvenim mrežama.

Odmaraju se od “FarmVilla” dok igraju “Candy crash” ili “CityVill”. Statusi se svode na to koliko su kukuruza posijali tog dana i tko je posjetio njihov virtualni grad.

Neaktivni korisnici

Čak 18 posto Fejs korisnika uopće ne koristi svoj profil. Uglavnom su u pitanju “lažni profili” kućnih ljubimaca, beba ili propalih b(r)andova.

Ili su jednostavno ljudi koji ne vole društvene mreže i preferiraju razgovor oči u oči 🙂

http://www.dnevno.rs

Prethodna objavaPrestani se boriti za odnos u kojem se boriš sam
Slijedeća objava20.01. Zagreb – Radionica Konstelacija
Atma
Učinite od svog života ono najbolje što on može biti - nevjerojatno iskustvo, ispunjenje i putovanje. Stvorite ravnotežu tijela, uma i duše - budite svoji, živite slobodno, njegujte znanje, cijenite iskustvo, volite i budite sretni...

1 KOMENTAR

OSTAVI KOMENTAR

Ostavite svoj komentar!
Please enter your name here

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.