Medical photo created by kjpargeter - www.freepik.com

Hodanje na koljenima se preporučuje svima! Ova vježba nema kontraindikacija.

atma.hr – 78




Čak i oni koji imaju bolove u koljenima i zglobovima mogu isprobati ovu efikasnu kinesku tehniku. Ispostavlja se da koljena vrlo često bole zbog atrofije mišića leđa, nogu, kičme, drugim riječima, bol nastaje kod ljudi koji vode statički život.

Taoističko hodanje na koljenima pomaže u borbi s bolestima bubrega i jetre.

Stvar je u tome da se na jastučićima na koljenima nalaze točke koje je korisno stimulirati kod problema s unutrašnjim organima. Kineska medicina priznaje ovu vježbu kao lijek protiv svih bolesti!

Zaista, ovakav način hodanja, pored drugih fizičkih aktivnosti, ima mnogo prednosti. Za ovu vježbu treba odvajati 15-20 minuta svakodnevno, samo tako rezultat će biti primjetan.

Kako se izvodi vježba:

atma.hr – 39

Obavljajte vježbu na podu, postavljajući ispod koljena meku deku ili jorgan. Krećite se polako, oslanjajući se isključivo na koljena.

Od preopterećenja zglobova koljena, u početku možete osjetiti bol. Kada mišići nogu dovoljno ojačaju, bol će nestati.

Obavljajući ovu vježbu svakodnevno, možete vrlo brzo postići mršavljenje nogu. I ne samo to.

Ova taoistička praksa pomaže čak i u poboljšanju vida, jer se u području tetiva koljena nalaze točke koje odgovaraju za pravilan rad jetre, bubrega i očiju.

Preporučuje se hodanje na koljenima sa zatvorenim očima – učinak će biti još snažniji!

aura.ba

atma.hr – 78




OSTAVI KOMENTAR

Ostavite svoj komentar!
Please enter your name here