Foto: instagram.com

Ako želite izvan kuće ili na poslu pojesti obrok koji ste sami pripremili, tada salata u staklenci može biti odlična ideja – lako se priprema, praktična je za nošenje i pritom vam može uštedjeti novac kad dođe vrijeme za pauzu za ručak.

atma.hr – 78




Ideja je jednostavna – započnite stavljanjem dresinga na dno vaše staklenke, a zatim nanižite različite sastojke kao što su povrće, žitarice i sir prema vrhu. Raspored je ovdje ključan, pogotovo ako salatu pripremate dan unaprijed.

Sloj 1: Prvo dodajte dresing u staklenku. Možete koristiti bilo koju vrstu preljeva. Ako kasnije dodate dresing, sastojci za koje biste radije da ostanu suhi i hrskavi, mogli bi postati gnjecavi. To posebno vrijedi za umake na bazi octa, inače bi vaša salata mogla prerano uvenuti.

Sloj 2: Sljedeći sloj neka bude povrće poput rajčice, krastavaca, crvenog luka, šparoga, celera, paprike ili mrkve. Ono će poslužiti kao „zaštita“ za povrće za koje ne želite da se smoči.

Sloj 3: Ova razina rezervirana je za sastojke koji ne moraju nužno plivati u dresingu, ali nije nikakva drama ni ako se to dogodi. Zato ovdje slobodno naslažite gljive, tikvice, grah, leću, grašak, kukuruz, brokulu i tako dalje.

Sloj 4: Vrijeme je da vaša salata dobije još supstancije – stoga ovdje ubacite namirnice poput tjestenine, riže, kvinoje, bulgura ili kus-kusa.

Sloj 5: Dodajte osjetljivije sastojke kao što je sir (feta, kozji sir… što god preferirate).

Sloj 6: Na sam vrh dodajte sastojke koje će biti najmanje privlačni vašim okusnim pupoljcima ako se smoče – zato na vrh salate idu najosjetljiviji sastojci, poput zelene salate, špinata ili rukole.

atma.hr – 39

A dok osmišljavate vlastite kombinacije okusa, za početak predlažemo mediteransku salatu sa slanutkom, kvinojom i hrpom povrća. Narežite sastojke, ubacite u staklenke i salata je gotova.

Mediteranska salata u staklenci

Pokazalo se da slanutak može pomoći kod gubitka kilograma, poboljšanju zdravlja crijeva i zaštiti od bolesti srca i dijabetesa tipa 2. Također je bogat antioksidantima, a ljudi koji ga redovito konzumiraju imaju bolji vitaminski status, što podrazumijeva vitamine A, E i C, folnu kiselinu, magnezij, kalij i željezo.

Sjemenke bundeve vrijedan su izvor biljnih proteina, zdravih masti, antioksidanta i ključnih minerala, uključujući magnezij, željezo i cink. Kvinoja je bezglutenska namirnica koja je pritom bogata vlaknima, vitaminima B kompleksa, kalcijem, vitaminom E i antioksidantima. Sve ove namirnice nalaze se u mediteranskoj salati koju možete pospremiti u staklenke i čuvati u hladnjaku, za trenutke kad vam zatreba brzinski ručak ili međuobrok.

atma.hr – 75



Sastojci:

– 1/4 šalice rajčica sušenih na suncu (i njihovog ulja)

– 2 žlice crnog vinskog octa

– 2 žličice meda

– 4 žlice svježeg soka od limuna (od 2 limuna)

– 1 žlica nasjeckanog kopra

– 1 žlica nasjeckanog bosiljka

– prstohvat crvene paprike

– sol i papar po potrebi

– 2 mrkve

– 2 krastavca

– 2 limenke (800 g) slanutka

– 1 i pol šalica kuhane kvinoje

– 1/2 šalice smrvljenog feta sira

– 4 šalice svježe rikole

– 1/3 šalice tostiranih sjemenki suncokreta ili bundeve

– 1 avokado, narezan na kriške

– limeta (po želji)

atma.hr – 78




Priprema:

U srednje velikoj zdjeli pomiješajte sušene rajčice i malo njihovog ulja, crni vinski ocat, med, sok od limuna, kopar, bosiljak, crvenu papriku, sol i papar. Rasporedite umak na 4 staklenke.

U staklenke posložite mrkvu i krastavce. Dodajte slanutak i kvinoju. Zatim posložite feta sir, rikolu i sjemenke. Zatvorite i čuvajte u hladnjaku do 3 dana.

Poslužite uz 1/4 avokada i sok od limete (po želji).

naturala.hr

51 VEGAN 100%

VEGAN 100%

Knjiga za sve one koji žele jednostavne i prije svega ukusne recepte

Bez obzira jeste li početnik, želite samo isprobati veganstvo ili ste vegan u potrazi za novim, gurmanskim receptima ova će vas knjiga oduševiti.

Više od sto recepata u ovoj knjizi koja pršti bojama i okusima posvećeno je uživanju u hrani. Od osnovnih recepata za biljna „mlijeka„ preko jela za doručak, ručak ili lagani obrok do juha, užina, burgera i božanstvenih slastica i napitaka Gaz Oakley, profesionalni chef donosi ono najbolje u veganskoj kuhinji.

Cijena: 149 kn - Kupi ovdje

POVEZANI TEKSTOVI

OSTAVI KOMENTAR

Ostavite svoj komentar!
Please enter your name here