Možete li zamisliti odlazak u kino ili kućne filmske večeri bez omiljenog dodatka – toplih, pečenih kokica? Od sada u njima možete uživati još više jer znanstvena studija sa Sveučilišta Scranton u Pennsylvaniji je dokazala kako su kokice hranjivije od većine voća i povrća. Jedini uvjet je da ih zdravo pripremite.

Autor: Marta Malenica
Izvor: Naturala.hr

Naime, kokice obiluju antioksidansom polifenolom. Za razliku od većine voća i povrća koji sadrže i preko 90% vode, kokice u svom sastavu imaju samo 4% vode te su polifenoli u njima zastupljeni u većim koncentracijama.

Osim toga, jedna porcija kokica zadovoljava čak 70% dnevnih potreba ljudskog tijela za žitaricama. Većina žitarica prolazi razne prerađivačke postupke u kojima se obogaćuju drugim sastojcima. Kokice su izuzetak – pravi primjer cjelovite žitarice bogate vlaknima.

Najzdraviji dio kokica predstavljaju one ljuskice koje često izbjegavamo jer lako zapinju za zube, čak i u grlu. Međutim, one su najbogatije antioksidansima polifenolima i vlaknima.

Kad pripremate kokice svakako izbjegnite prženje na ulju i maslacu uz dodatak velikih količina soli. Predlažemo da od masnoća koristite „dobra“ biljna ulja i maslace poput kokosovog ulja ili ghee-a, a ako ih želite ispeći na nekom drugom biljnom ulju poput sezamovog, suncokretovog ili maslinovog – osigurajte se da su ulja hladno prešana i nerafinirana.

 

Prethodna objavaBorba u razdoblju između dvije nule
Slijedeća objavaDnevni Jyotish Horoskop za 20.04.2013.
Atma
Učinite od svog života ono najbolje što on može biti - nevjerojatno iskustvo, ispunjenje i putovanje. Stvorite ravnotežu tijela, uma i duše - budite svoji, živite slobodno, njegujte znanje, cijenite iskustvo, volite i budite sretni...

OSTAVI KOMENTAR

Ostavite svoj komentar!
Please enter your name here

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.