Foto: pixabay.com

I s viškom kilograma njegujte svoje tijelo, priuštite si lijepu odjeću, našminkajte se baš onako kako želite, otiđite na bazene. Nemojte sve odgađati za jednog dana kada budem imala toliko i toliko kilograma… Život je sada.

atma.hr – 78




Mnogima je jedna od novogodišnjih odluka bila gubitak kilograma, no rad na sebi i svome tijelu ne bi trebao imati nikakve veze s time je li siječanj, ponedjeljak ili četvrtak.

Iako je višak kilograma redovito vezan za zdravstvene probleme, sami trebamo odlučiti raditi na sebi i za sebe, a pritom je najvažnije da budemo blagi prema sebi i postepeno prihvaćamo sve faze kroz koje prolazi naše tijelo. U tome nam znatno može pomoći držanje ovih odluka.

1. Pročistite popis osoba koje pratite na društvenim mrežama

Društvene mreže postale su neizostavan dio naših života i iako imaju i svoje pozitivne strane, drastično mogu utjecati i na naše loše raspoloženje. Pratimo li pritom nepoznate nam osobe savršeno isklesanih tijela, koja su uglavnom redom provučena kroz brojne filtre i fotošopirana, čini nam se da su te osobe mnogo bolje od nas te da sami nikad nećemo postići nešto takvo.

Slično je i s fotografijama koje prikazuju nečije stanje tijela prije i poslije transformacije. Iako su neki mišljenja da su one visoko motivirajuće, one također potiču nezdravu usporedbu i težnju prema dijetama i treninzima koji možda nisu primjereni za trenutačno stanje našeg tijela. Umjesto toga pratite osobe koje nude inspirativne poruke, bave se jogom ili pilatesom te promiču zdravlje prije svega.

atma.hr – 39

2. Nemojte se prisiljavati jesti ono što ne volite

Kada odlučimo promijeniti prehrambene navike, vrlo je važno da ne napravimo drastičnu razliku preko noći i odjednom izbacimo sve što smo do tada voljeli jesti. Da, voće, povrće i cjelovite žitarice čine dobro našem organizmu, no to ne znači da moramo tanjur pretrpati brokulom ako nam se ne sviđa njezin okus niti dodavati chia sjemenke u smoothie ako ih ne volimo.

Nutricionistkinja Dana Note mišljenja je da jedenje određene hrane zbog osjećaja krivnje (Trebala bih jesti to ako želim smršavjeti…) podiže razinu stresa i oduzima sav užitak.

3. Isprobajte različite oblike vježbanja

Slično kao s hranom vrijedi i s vježbanjem. Činjenica je da se naše tijelo mora kretati želimo li i u poznijim godinama života zadržati vitalnost i to nema veze s time jesmo li na dijeti ili ne. Kako bismo se zaista ugodno osjećali u tome, potrebno je naći onaj oblik vježbanja koji nam najviše odgovara.

Ne osjećate li se ugodno u prepunoj teretani, vježbajte kod kuće. Trebate li dodatnu kardio aktivnost, okrenite se trčanju. Ako ništa drugo ne pali ili nemate vremena, barem hodajte do posla i natrag. Pokušajte naći oblik vježbanja koji odgovara baš vama.

atma.hr – 75




4. Nagradite se odjećom za vježbanje

Činjenica je da ćemo se teško motivirati na vježbanje kod kuće ako smo u pidžami ili na trčanje ako nemamo ni adekvatne tenisice od kojih nas neće boljeti noge. Iako vlada mišljenje da je sportska oprema vrlo skupa, u posljednjih nekoliko godina ponuda je sve veća, a time su i cijene mnogo pristupačnije.

Mnogi trgovački lanci mješovitom robom redovito imaju akcije sa sportskom odjećom, čija je cijena tek dio onoga što se može naći u specijaliziranim trgovinama.

5. Odmaknite se od prijatelja koji su opsjednuti kilogramima i izgledom

Biti pozitivan i usredotočivati se na svoje male korake nije nimalo jednostavno ako u vašem društvu postoji osoba koja broji svaku kaloriju, koja neće izaći iz kuće a da nije sređena kao da je izašla s modne piste.

U periodu tijekom kojeg intenzivno radite na sebi odmaknite se od takvih osoba. Njihovi komentari u trenutku mogu srušiti sve što ste gradili tjednima i mjesecima.

6. Nemojte vrijeđati samu sebe

Komentari drugih osoba ništa su prema onima koje upućujemo sami sebi. Ako duboko u sebi vjerujete u to da su ljudi s viškom kilograma lijeni, manje privlačni ili manje vrijedni, to će se odmah preslikati i na sliku koju imate sami o sebi. Naš um ima neopisivu moć nad nama. Ne kaže se bez razloga da smo ono u što vjerujemo.

Zato se okružite pozitivnim porukama. Ispišite ih na ogledalo, postavite na zaslon mobilnih telefona i svaki se put podsjetite na to koliko ste sjajne i koliko vrijedite.

atma.hr – 78




7. Brinite se o tijelu koje imate u ovom trenutku

Posljednje, no ne i manje važno, jest to da volite svoje tijelo baš takvo kakvo je sada. Mnogi od nas odlučuju se za promjenu životnih navika i gubljenje kilograma iz zdravstvenih ili osobnih razloga, no na tome je putu najvažnije da idete korak po korak, voleći svaki dio tog putovanja.

Zato i s viškom kilograma njegujte svoje tijelo, povremeno si priuštite lijepu odjeću, našminkajte se baš onako kako želite, otiđite na bazene. Nemojte sve odgađati za jednog dana kada budem imala toliko i toliko kilograma… Život je sada.

zadovoljna.hr

69 ŽENSKO TIJELO ŽENSKA MUDROST

ŽENSKO TIJELO, ŽENSKA MUDROST

Stvaranje tjelesnog i emocionalnog zdravlja

S pravom možemo reći da je ova knjiga biblija ženskog zdravlja. Ona budi iscjeljenje, samopoštovanje i razumijevanje na najdubljim razinama i pomaže nam da se oslobodimo strahova uzrokovanih pogrešnim predodžbama.

Dr. Northrup ukazuje na istinsko iscjeljenje: povezivanje tjelesnog i duhovnog, psihe i some u skladnu cjelinu. U tome nas treba voditi unutarnji glas i mudrost tijela koju medicina, nažalost, sustavno zanemaruje.

Cijena: 165 kn - Kupi ovdje