Piše: Lana Kindij

Primjećujem da ste prilično sramežljivi, ili pak ne mislite valjda da sam sebe prozvala Kraljicom. Želim pojasniti da je „Kraljica Duge“ ili „Rainbow Queen“ naziv za cijeli opus od 15 knjiga namijenjenih razvoju i rastu čovjeka od 7 do 77, a može i koja godina više, pa ćemo se malo upoznati…

U ponudi su 3 knjige za razvoj djece od 7 dalje, mladih kroz pubertet i omladine do punoljetnosti. Moja Trilogija „Ave Luna“ vam je od velike koristi za sve što trebate znati kako bi uspješno primijenili date smjernice. Život vam, korak po korak, postaje lagan i vrlo prihvatljiv da napravite na svom putu najbolje od sebe. Zatim su po 2 knjige, Pravi Jelovnici od kojih se nećete debljati, niti gurati trbuščiće, nego će vam vaša vitalnost porasti, a linija će biti zadovoljavajuća. I 2 knjige uz koje, korištenjem Feng Shui principa, možete postići optimalan protok energije kroz vaš prostor, pa prema tome osjećati se dobro. Analizu i savjete za vaš prostor mogu vam i ja drage volje učiniti za vaš boljirak. Potom su 3 knjige gdje ćete se s jednom upoznati sa svojim zdravstveno slabim točkama s mogućnošću izbjegavanja zdravstvenih problema. Tu svakako može biti od koristi i boljeg razumijevanja razgovor sa mnom. S drugom knjigom se možete upoznati s našim daljnjim putem i bitnim rastom svijesti. Došlo je vrijeme za ići dalje, eto nas već 22 godine u novom Mileniju, a mnogi, mnogi su čekajući. Treba shvatiti da sada svatko sam, svojim se naporom osvještava. Treća je knjiga istog sadržaja, ali pisana na engleskom jeziku.

Nakon pročitane neke knjige na raspolaganju sam za razgovor za neka tumačenja od vašeg interesa kao i dati savjet što još pročitati.

Moje su knjige PRAVI PRATIOCI KROZ ŽIVOT, kojima se uvijek možete vratiti ponovno pročitati ili se podsjetiti, ili samo provjeriti jeste li se pozitivno pomakli na svom putu.

rainbowqueen.com.hr