![ist](https://atma.hr/wp-content/uploads/2017/04/ist-7-696x398.jpg)
Logo tvrtke je prvo što ljudi primijete i dok neki od njih samo izgledaju estetski ugodno, postoje logotipi koji imaju skriveno značenje ugrađeno u njihov dizajn.
Ne radi se samo o izgledu – značenje iza znaka svakako se računa.
Promotrimo petnaest poznatih logotipa sa skrivenim značenjima.
![1 10](https://atma.hr/wp-content/uploads/2017/04/1-10.jpg)
Kada brzo pogledate Amazon logotip, nikad ne bi pomislili da ima neku vrstu dvostrukog značenja. Pa, ispada da je sve u strelici.
Podsjeća na osmijeh koji označava sreću i zadovoljstvo svojih kupaca i ona ide od „A” do „Z”, što znači da možete zaista naći sve što možete zamisliti na Amazonu, piše shareably.net.
![2 10](https://atma.hr/wp-content/uploads/2017/04/2-10.jpg)
Dobro promotrite prva dva slova logotipa proizvođača guma Continental logo.
C i O nalikuju na kotač i njegovu gumu.
![3 10](https://atma.hr/wp-content/uploads/2017/04/3-10.jpg)
Kad smo već kod automobila, logotip Formule 1 također ima skriveno značenje. Ako bolje pogledate bijeli prostor između slova “F” i crvenih oznaka, vidjet ćete broj 1.
Jeste se ikad pitali što agresivne crvene pruge znače? Dizajneri ih koriste da prikažu brzinu F1 na utrci automobila.
![4 10](https://atma.hr/wp-content/uploads/2017/04/4-10.jpg)
‘Apple’ logo je možda najpoznatiji na svijetu i dizajnirao ga je Rob Yanov. Odakle je Yanov dobio inspiraciju za logo? Bilo je prilično slučajno: „Kupio sam cijelu vrećicu jabuka, stavio ih u zdjelu i proveo neko vrijeme crtajući ih, pokušavajući pojednostaviti crtež.
Zagriz zalogaja jabuke bio je dio eksperimenta, a sasvim slučajno sam shvatio da je „zagristi” (eng. ‘bite’) zvučalo točno isto kao i računalni izraz „bajt” (eng. byte), rekao je Yanov.
![5 10](https://atma.hr/wp-content/uploads/2017/04/5-10.jpg)
Vaio, tvrtka koja je prethodno bila u vlasništvu tvrtke Sony, proizvodi prijenosna računala i mobilne uređaje. Prvi dio logotipa pokazuje analogni simbol.
Posljednja dva slova – I i O – ukazuju na digitalni signal, 1 i 0.
![6 9](https://atma.hr/wp-content/uploads/2017/04/6-9.jpg)
Iako na prvi pogled izgleda kao stilizirano slovo „H”, logotip Hyundaia zapravo simbolizira stisak ruke između dvije osobe – klijenta i predstavnika tvrtke.
![7 8](https://atma.hr/wp-content/uploads/2017/04/7-8.jpg)
Postoji mnogo automobilskih tvrtki sa skrivenim logotipom, a Toyota nije izuzetak.
Sva prstenja u Toyota-logu imaju oblik slova.
![8 7](https://atma.hr/wp-content/uploads/2017/04/8-7.jpg)
BMW je jednostavan, a opet pametno izveden logotip sa skrivenim značenjem.
Središnji dio znaka je dio Bavarske zastave, dijela Njemačke, gdje je tvrtka osnovana.
![9 5](https://atma.hr/wp-content/uploads/2017/04/9-5.jpg)
Ako pomno promotrite Coca-Colu koja je poznata diljem svijeta, možete uočiti dansku zastavu između slova O i L.
Dok je Coca-Cola izjavila kako je ovo slučajnost, to su svejedno koristili u marketinške svrhe u Danskoj.
![10 5](https://atma.hr/wp-content/uploads/2017/04/10-5.jpg)
Adidas logo se dosta promijenio u posljednjih nekoliko godina, ali tri pruge su uvijek bile dio logotipa Adidasa.
Podsjećaju na planinu, koja je prepreka koju sportaši moraju savladati kako bi došli do ostvarenja svojih ciljeva.
![11 5](https://atma.hr/wp-content/uploads/2017/04/11-5.jpg)
Ako samo pogledate ružičaste dijelove logotipa Baskin-Robbins, vidjet ćete broj 31.
Baskin-Robbins prodaje samo 31 okus sladoleda i vrlo su poznati po tome.
![12 5](https://atma.hr/wp-content/uploads/2017/04/12-5.jpg)
Evernote ima slona u svom logotipu, a razlog je vrlo jednostavan: slonovi imaju odličnu memoriju.
Također ćete primijetiti da uho slona izgleda kao okrenuta stranica u knjizi.
![13 5](https://atma.hr/wp-content/uploads/2017/04/13-5.jpg)
Bijeli prostor koji je u samom središtu logotipa Tobleronea je zapravo medvjed.
Toblerone ima sjedište u Bernu u Švicarskoj, kojeg ponekad nazivaju gradom medvjeda.
![14 5](https://atma.hr/wp-content/uploads/2017/04/14-5.jpg)
Pinterest je online zajednica gdje ljudi mogu „zakačiti” svoje omiljene fotografije na osobne mape.
Slovo P ima skrivenu iglu ugrađenu u njega.
![15 4](https://atma.hr/wp-content/uploads/2017/04/15-4.jpg)
Beats je proizvođač slušalica i audio opreme, a „b” u logotipu ne predstavlja samo ime nego i izgleda kao osoba koja nosi slušalice.
![16 3](https://atma.hr/wp-content/uploads/2017/04/16-3.jpg)
LG logotip izgleda malo čudno na prvi pogled, ali zapravo se sastoji od lica osobe.
Elektronička tvrtka kaže da predstavlja uobičajene ljudske odnose između kupca i klijenta.