Foto: shareably.net

Logo tvrtke je prvo što ljudi primijete i dok neki od njih samo izgledaju estetski ugodno, postoje logotipi koji imaju skriveno značenje ugrađeno u njihov dizajn.

….

Ne radi se samo o izgledu – značenje iza znaka svakako se računa.

Promotrimo petnaest poznatih logotipa sa skrivenim značenjima.

Foto: Amazon.com

Kada brzo pogledate Amazon logotip, nikad ne bi pomislili da ima neku vrstu dvostrukog značenja. Pa, ispada da je sve u strelici.

Podsjeća na osmijeh koji označava sreću i zadovoljstvo svojih kupaca i ona ide od „A” do „Z”, što znači da možete zaista naći sve što možete zamisliti na Amazonu, piše shareably.net.

Foto: Continental

Dobro promotrite prva dva slova logotipa proizvođača guma Continental logo.

C i O nalikuju na kotač i njegovu gumu.



Foto: Formula 1

Kad smo već kod automobila, logotip Formule 1 također ima skriveno značenje. Ako bolje pogledate bijeli prostor između slova “F” i crvenih oznaka, vidjet ćete broj 1.

Jeste se ikad pitali što agresivne crvene pruge znače? Dizajneri ih koriste da prikažu brzinu F1 na utrci automobila.

Foto: Apple

‘Apple’ logo je možda najpoznatiji na svijetu i dizajnirao ga je Rob Yanov. Odakle  je Yanov dobio inspiraciju za logo? Bilo je prilično slučajno: „Kupio sam cijelu vrećicu jabuka, stavio ih u zdjelu i proveo neko vrijeme crtajući ih, pokušavajući pojednostaviti crtež.

Zagriz zalogaja jabuke bio je dio eksperimenta, a sasvim slučajno sam shvatio da je „zagristi” (eng. ‘bite’) zvučalo točno isto kao i računalni izraz „bajt” (eng. byte), rekao je Yanov.



Foto: Vaio

Vaio, tvrtka koja je prethodno bila u vlasništvu tvrtke Sony, proizvodi prijenosna računala i mobilne uređaje. Prvi dio logotipa pokazuje analogni simbol.

Posljednja dva slova – I i O – ukazuju na digitalni signal, 1 i 0.

Foto: Hyundai

Iako na prvi pogled izgleda kao stilizirano slovo „H”, logotip Hyundaia zapravo simbolizira stisak ruke između dvije osobe – klijenta i predstavnika tvrtke.

Foto: Toyota

Postoji mnogo automobilskih tvrtki sa skrivenim logotipom, a Toyota nije izuzetak.

Sva prstenja u Toyota-logu imaju oblik slova.



Foto: BMW

BMW je jednostavan, a opet pametno izveden logotip sa skrivenim značenjem.

Središnji dio znaka je dio Bavarske zastave, dijela Njemačke, gdje je tvrtka osnovana.

Foto: Coca-Cola

Ako pomno promotrite Coca-Colu koja je poznata diljem svijeta, možete uočiti dansku zastavu između slova O i L.

Dok je Coca-Cola izjavila kako je ovo slučajnost, to su svejedno koristili u marketinške svrhe u Danskoj.

Foto: Adidas

Adidas logo se dosta promijenio u posljednjih nekoliko godina, ali tri pruge su uvijek bile dio logotipa Adidasa.

Podsjećaju na planinu, koja je prepreka koju sportaši moraju savladati kako bi došli do ostvarenja svojih ciljeva.



Foto: Baskin-Robbins

Ako samo pogledate ružičaste dijelove logotipa Baskin-Robbins, vidjet ćete broj 31.

Baskin-Robbins prodaje samo 31 okus sladoleda i vrlo su poznati po tome.

Foto: Evernote

Evernote ima slona u svom logotipu, a razlog je vrlo jednostavan: slonovi imaju odličnu memoriju.

Također ćete primijetiti da uho slona izgleda kao okrenuta stranica u knjizi.

Foto: Toblerone

Bijeli prostor koji je u samom središtu logotipa Tobleronea je zapravo medvjed.

Toblerone ima sjedište u Bernu u Švicarskoj, kojeg ponekad nazivaju gradom medvjeda.



Foto: Pinterest

Pinterest je online zajednica gdje ljudi mogu „zakačiti” svoje omiljene fotografije na osobne mape.

Slovo P ima skrivenu iglu ugrađenu u njega.

Foto: Beats

Beats je proizvođač slušalica i audio opreme, a  „b” u logotipu ne predstavlja samo ime nego i izgleda kao osoba koja nosi slušalice.

Foto: LG

LG logotip izgleda malo čudno na prvi pogled, ali zapravo se sastoji od lica osobe.

Elektronička tvrtka kaže da predstavlja uobičajene ljudske odnose između kupca i klijenta.

67 STVORITE NOVO JA

DR. JOE DISPENZA: STVORITE NOVO JA

Oslobodite se sputavajućih navika i obrazaca i izgradite svoju novu stvarnost

Želite li promijeniti naviku, ali ne uspijevate? Želite li stvoriti novo „ja“, ali ne znate kako? Dr. Joe Dispenza objašnjava nam da su naše navike povezane s našim mozgovima te kako ih promijeniti.

Knjiga Stvorite novo „ja“ Biblija je koja će vas naučiti „da postanete tvorac svoje sudbine“. Njegov se pristup temelji na kvantnoj fizici koja nas uči da se u nevidljivom polju energije kriju beskrajne mogućnosti te da energija odlazi onamo kamo usmjerimo svoju pažnju. Posljedično, svi smo tvorci materijalnog svijeta.

OSTAVI KOMENTAR

Ostavite svoj komentar!
Please enter your name here

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.