Coffee photo created by pressfoto - www.freepik.com

Hrana ima ogromnu moć da pomogne u iscjeljenju tijela, a ono što biramo jesti, jedan je od najvažnijih faktora koji možemo kontrolirati u životu. Konzumacija pravilnih i zdravih namirnica može zaista promijeniti izgled i osjećaj, a posebno je od koristi tijekom menopauze.

Uvijek govori dobro o drugima…




Pravilna prehrana ima snažan utjecaj u vraćanju ravnoteže. Stručnjak za zdravlje žena, dr Lisa Earle, koja je na ovu temu napisala i knjigu, otkriva nam koje namirnice bi žena trebala jesti, a koje izbjegavati. Ona nastoji savjetima pomoći ženama da se osjećaju bolje tijekom ovog perioda.

“Hrana ima ogromnu moć da pomogne u iscjeljenju tijela, a ono što biramo jesti, jedan je od najvažnijih faktora koji možemo kontrolirati u životu”, kaže Lisa.

“Konzumacija pravilnih i zdravih namirnica može zaista promijeniti izgled i osjećaj, a posebno je od koristi tijekom menopauze”.

Fitoestrogeni

Ono što ona preporučuje je unos fitoestrogena, koji osiguravaju tvari slične estrogenu, koji se prirodno javljaju u biljkama. Fitoestrogeni pomažu u ublažavanju mnogih simptoma menopauze, ali su i sami ukusni i hranljivi.

Sojino mlijeko i sojino brašno, sjemenke lana, sjemenke bundeve, sjemenke sezama, sjemenke suncokreta, celer i zeleni grah sadrže fitoestrogene.

Ne vjeruj svemu što misliš…

Izbjegavajte šećer

Ako ste ljubitelj slatkiša, ova informacija vam se neće svidjeti, ali ukoliko posegnete za nekim slatkišem, to će pokrenuti nagli porast razine glukoze u krvi, a nakon toga slijedi nagli pad.

Tijekom menopauze, niska razina šećera dovodi tijelo do pretvaranja viška energije u masti, što će dugoročno povećati rizik od dijabetesa tipa 2.

Bolja opcija je da odaberete orašaste plodove, sjemenke ili svježe voće kao grickalice kako biste obnovili energiju.

Kalcij i vitamin D

Da biste nadoknadili gubitak gustoće koštane mase, važno je da jedete hranu bogatu kalcijem i vitaminom D.

Dobri izvori vitamina D su punomasni mliječni proizvodi, sojino mlijeko, šampinjoni, cijeđena naranča. Mliječni proizvodi, kelj, špinat, kupus i sezam su odlični izvori kalcija.

Uvijek govori dobro o drugima…




Zdrave masti

“Zagovornik sam zdravih masti trideset i više godina, a „dobre“ masti su posebno važne tijekom menopauze jer mi zapravo stvaramo naše hormone iz kolesterola”, kaže ona.

Avokado, orašasti plodovi i sjemenke kao što su chia i sjemenke lana su dobar izvor kvalitetnih dobrih masti.“ zaključuje Lisa.

stil.kurir

69 ŽENSKO TIJELO ŽENSKA MUDROST

ŽENSKO TIJELO, ŽENSKA MUDROST

Stvaranje tjelesnog i emocionalnog zdravlja

S pravom možemo reći da je ova knjiga biblija ženskog zdravlja. Ona budi iscjeljenje, samopoštovanje i razumijevanje na najdubljim razinama i pomaže nam da se oslobodimo strahova uzrokovanih pogrešnim predodžbama.

Dr. Northrup ukazuje na istinsko iscjeljenje: povezivanje tjelesnog i duhovnog, psihe i some u skladnu cjelinu. U tome nas treba voditi unutarnji glas i mudrost tijela koju medicina, nažalost, sustavno zanemaruje.

Cijena: 165 kn - Kupi ovdje

OSTAVI KOMENTAR

Ostavite svoj komentar!
Please enter your name here

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.