Foto: stocksnap.io




1. Budite zahvalni

Bez obzira na uzroke lošeg raspoloženja, zahvalnost je odličan način da ga brzo popravite. Jednostavno se sjetite stvari na kojima ste zahvalni i nabrojite ih barem desetak.

Uključite i one male stvari koje podrazumijevate kao što su struja, pitka voda, krov nad glavom, sunce, zrak…

2. Usmjerite se na sadašnji trenutak

Svi već znamo da sutra nikad ne dolazi, zar ne? Sadašnji trenutak je jedini dio vremena koji nam je na raspolaganju, a najvjerojatnije nismo usmjereni na njega, čim smo neraspoloženi.

U svojim mislima, najčešće se bavimo prošlošću ili brigama oko budućnosti.

Ako želite svoju svjesnu pažnju usmjeriti na sadašnjost, fokusirajte se na svoje disanje, osjetite dodir svojih nosnica i zračnog strujanja ili jednostavno pogledajte po prostoriji u kojoj se nalazite i nekoliko sekundi promatrajte svaki predmet u njoj, to će vam pomoći.

3. Prošetajte

Ako ste u mogućnosti, izađite vani i prošetajte, makar samo desetak minuta.

Dok šetate, dišite duboko i pažljivo promatrajte okolinu.

4. Plešite

Ako volite glazbu, pustite je glasno i zaplešite sami za sebe.

Možda će vam biti malo neobično u početku, ali ples će vas brzo oraspoložiti, a pored toga uživat ćete u osjećaju slobode i nesputanosti.

5. Sredite jednu ladicu

Bavljenje jednostavnim poslovima kao što je sređivanje nereda u ladicama može vam vrlo brzo popraviti raspoloženje. Dok raščišćavate nered, nećete se baviti mislima koje vas opterećuju, a ubrzo ćete vidjeti i učinke svog rada, što će također doprinijeti promjeni raspoloženja.

Sličan učinak će imati i drugi “mali” kućni poslovi, kao što je brisanje prašine ili pranje posuđa.



6. Nazovite roditelje, prijatelja ili supružnika

Pozovite ih ili im pošaljite SMS, ali samo kako biste im rekli nešto lijepo, recimo da ste ih se zaželjeli ili da ih pozivate na ručak/večeru/čaj/ kolače.

Nikako ih nemojte zvati da biste se žalili.

7. Igrajte se sa svojim mislima, umjesto da se one igraju sa vama

Naše misli su samo naše misli, ne apsolutne istine, a mi smo im skloni davati veliku pažnju i moć, puno veću nego što je potrebno.

Igrajte se s njima… zamislite ih u šarenim balonima kako plutaju iznad vaše glave, a vi birate koji balon ćete držati u ruci. Misli su samo gosti, a mi smo domaćini, ako vam se neki gost ne sviđa, nemojte ga ugostiti.




8. Sve je prolazno

Sjetite se da sve prolazi te će tako proći i vaše negativno raspoloženje. Svi imamo ovakve trenutke, samo što im neki ljudi poklanjaju previše pažnje.

A gdje usmjeravamo svoju pažnju, tamo su i naše misli i emocije.

9. Osmjehnite se sebi u ogledalu

… i sve je drugačije, zar ne?

Suzana V. / centarprozor.wordpress.com

22 KURKUMIN

ULTRA JAKI KURKUMIN - Demencija, depresija i artritis

Patent za liječenje Alzheimerove bolesti

Učinkovitiji u djelovanju na neurodegenerativne bolesti mozga, gastrointetinalne i dijabetičke tegobe u odnosu na sve druge proizvode od kurkume! Bioraspoloživost i apsorpcija povećani su za 10 puta u odnosu kurkumu i 7 puta u odnosu na standardni kurkumin. Kurkumin BCM-95 jedini ekstrakt kurkume na svjetskom tržištu kojemu je FDA odobrila patent za liječenje Alzheimerove bolesti (US Patent No. 8859020).
Namjena: Alzheimerova bolest, reumatoidni artritis, depresija i stres podrška u liječenju karcinoma, zdravlje jetre, gastritis, dijabetes II
Cijena: 239 kn - Kupi ovdje

Prethodna objavaEvo zašto je Saturn često bolan na početku djelovanja – ALI kasnije ćete mu izreći svu zahvalnost!
Slijedeća objavaDnevni Jyotish Horoskop 19.04.2018.
Atma
Učinite od svog života ono najbolje što on može biti - nevjerojatno iskustvo, ispunjenje i putovanje. Stvorite ravnotežu tijela, uma i duše - budite svoji, živite slobodno, njegujte znanje, cijenite iskustvo, volite i budite sretni...

OSTAVI KOMENTAR

Ostavite svoj komentar!
Please enter your name here

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.