think
Designed by Freepik

“Ne možeš smiriti oluju, zato prestani pokušavati. Sve što možeš učiniti je smiriti se. Oluja će proći.” – Timber Hawkeye

atma.hr – 52




Zalazak sunca. Hladan vjetar puše u lice. Sjedim na kamenu i gledam u daljinu. Negdje psi laju, tinejdžeri se smiju, negdje jure automobili, negdje tiho svira glazba. Kad je već pao potpuni mrak, u stanovima su se, tu i tamo, počela nasumice paliti svjetla.

Pred očima mi je bila prekrasna slika, ali uhvatio sam sebe kako mislim da ne mogu uživati ​​u ovom trenutku. Moje misli su zaokupljene nečim drugim, moje tijelo je ovdje, ali sam ja sam na drugom mjestu.

Neriješeni problemi potpuno su mi pomutili razum. Teret nemira “pritisnuo” me na zemlju.

Od niza briga koje su se nagomilale na mene počela je patiti ne samo moja duša, nego i tijelo. Stalna napetost i drhtanje u rukama. Ne može čovjek ovako živjeti. Moj živčani sustav potpuno odbija raditi i stalno otkazuje.

Jeste li se prepoznali? Događa li se i vama?

S vremenom sam pronašao načine da se oslobodim stresa. Metode koje su meni osobno pomogle. Načini koji smiruju i moju ženu i majku. Sada dijelim svoje znanje!

atma.hr – 52




 9 učinkovitih načina za “smirenje” kada je živčani sustav već na rubu

1. Ako ste ljuti, trošite dvostruko više energije. A kada ste energetski prazni, tada se ne možete adekvatno nositi sa svojim osjećajima.

2. Pronađite fraze koje će vam pomoći da dođete k sebi. “Mogu to podnijeti”, “Neće me uznemiriti”, “Sve će uskoro biti gotovo”, “Vrag nije tako loš kao što se prikazuje”, “Mogu sve podnijeti” itd. Ponavljajte i koristite samo fraze u koje vjerujete, a ne one za koje svi misle da su “ispravne”.

3. Neki ljudi smatraju da je korisno zapisati sav svoj bijes i ljutnju na komad papira. Uzmite olovku i zapišite sve što osjećate, kako je počelo, što vas najviše dira. Obično se nakon takvih “pisama” ljudi osjećaju mnogo bolje.

4. Zapitajte se što točno u ovom trenutku treba vašem živčanom sustavu da se smiri? Na primjer, želim izaći van i malo prošetati, želim vježbati, itd.

5. Ne zaboravite meditaciju i jogu.

6. Ples je cool način da se nosite sa stresom. Ples! Vaše tijelo to treba.

banner za knjige osho strah

7. Sjajan način da se “isključite iz problema” je smijeh. Pogledajte smiješan film ili razgovarajte o apstraktnim temama s prijateljima. Vaš zadatak je da se opustite i nasmiješite.

8. Neki ljudi uopće ne vole pjevati, ali uzalud! Pjevanje je odličan lijek za stres.

9. Zatvorite oči i zamislite da su svi problemi iza vas. Sve je već odlučeno, a na vama je samo da uživate u trenutku. Zamislite sve detalje, obično je to ono što mnogima pomaže da se smire i dođu k sebi.

Ponekad nam se čini da smo u bezizlaznoj situaciji i da nam preostaje samo odustati.

Ali zapamtite, iz svake situacije postoji izlaz. A sve što trebate je naučiti ispravno razmišljati.

cluber.com.ua/Pripremila: Suzana Dulčić za atma.hr