Foto: pixabay.com

Meditacija i opuštanje mogu poboljšati fizičko, mentalno i emotivno zdravlje, te podariti veći unutarnji mir, jasnoću i sreću

52




Počnimo s opuštanjem tijela… um i emocije će nas prirodno pratiti.

Dnevno i svjesno opuštanje (relaksacija) je jedno od najboljih preventiva

za bolesti uzrokovane stresom, depresijom, anksioznošću, itd.

Sve više znanstvenih dokaza jasno pokazuje da samo 10 do 20 minuta relaksacije i meditacije dnevno može znatno i pozitivno utjecati na naše zdravlje.

Redovita meditacija već nakon 3 mjeseca snižava kortizol u krvi (hormon stresa), potiče bolji san, smanjuje stres, anksioznost, depresiju, daruje vam više mentalne jasnoće, poboljšava imunitet i vi postajete sretniji.

Ukratko, meditacija i relaksacija potiču zdravlje, sreću i uspjeh.

Meditacija = mentalna higijena.

Ne vjeruj svemu što misliš…

Pitali su Buddhu skeptično: “Što ste stekli kroz meditaciju?”

Buddha je odgovorio “Apsolutno ništa.”

“Onda, blagoslovljeni, čemu je to dobro?”

“Dopustite mi da vam kažem ono što sam izgubio kroz meditaciju: bolest, gnjev i ljutnju, depresiju, nesigurnost, teret starosti, strah od smrti. To je dobrobit meditacije, što dovodi do nirvane.”

Pogledajte video na dnu teksta!

Milijana De Mori


Widget not in any sidebars

Dodatni izvori informacija:

https://www.psychologytoday.com/blog/feeling-it/201309/20-scientific-reasons-start-meditating-today

https://udahni.com/10-dobrobiti-od-meditacije/

http://www.sunnyray.org/10-najvecih-dobrobiti-meditacije.htm

30 MUDRE

MUDRE

Yoga položaji ruku za zdravlje, sreću i blagostanje

Mudra je pojam s mnogo značenja, a kad je u pitanju iscjeljenje, mudra je učinkovit utjecaj na tijelo i um pomoću prstiju obje ruke koje se savijaju, križaju i međusobno dodiruju. Svaka mudra stvara posebnu vezu s kozmičkom sviješću. U knjizi se pojašnjava što su mudre, njihovo podrijetlo, dobrobiti te kako ih prakticirati.

Knjiga sadrži opis 40-tak najčešće korištenih mudri + 25 dodatnih mudri koje se primjenjuju u Ayurvedi. Knjiga obiluje brojnim ilustracijama i primjerima iz prakse.

OSTAVI KOMENTAR

Ostavite svoj komentar!
Please enter your name here

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.