Designed by Kjpargeter

Sklonost ka migreni imaju temperamentni ljudi, koji imaju nisku otpornost na stres. Osim toga, sklonost može biti nasljedna, a pojava glavobolje može ovisiti i o spolu (žene pate od migrene češće nego muškarci).

Uvijek govori dobro o drugima…




Stalni stres i nerviranje također imaju ozbiljan utjecaj na zdravlje, piše uspesnazena.com.

Pored ovih faktora, kvaliteta prehrane igra u tome veliku ulogu. Znanstvenici su otkrili da nedostatak određenih vitamina i makro elemenata može biti uzrok glavobolje.

Sastavili smo spisak takvih vitamina i makro elemenata.

1. Folna kiselina, Vitamin B12

Zbog nedovoljnog sadržaja ovih supstanci u tijelu, čovjek postaje zaboravan, rastresen, razdražljiv. Štoviše, kad se pojavi glavobolja,uzimamo lijekove koji sadrže aspirin, a on snižava razinu folne kiseline i vitamina B12.

Da bismo nadoknadili ovaj nedostatak, potrebno je jesti špinat, bundevu, brokulu, šparoge, avokado, repu, mrkvu. Trudite se ove namirnice uvrstiti u svakodnevnu prehranu i vidjet ćete da ćete se bolje osjećati.

Ne vjeruj svemu što misliš…

2. Bakar i željezo

Također spadaju u važne makro elemente. Do njihovog nedostatka najčešće dolazi kod žena, a to dovodi do razvoja anemije, migrene, hipotenzije, depresije i umora.

Ove važne supstance možete dobiti iz oraha, graha, kozjeg sira, avokada, zelene salate, sjemenki, algi.

3. Vitamin B6

Nedostatak ovog vitamina dovodi do razvoja vaskularnih oboljenja. Da biste to spriječili, jedite više graha, svježeg povrća, žitarica.

Na taj način ćete očuvati zdravlje vitalnih organa, kao što su srce i mozak, a također ćete ojačati nervni i kardiovaskularni sistem.

Uvijek govori dobro o drugima…




4. Vitamin D

Važan vitamin koji se stvara u tijelu, kada je izloženo sunčevoj svjetlosti. U periodu jesen-zima, sunca nema dovoljno, tako da se morate pobrinuti da prehrana sadrži hranu bogatu ovim vitaminom, a to su mahunarke, gljive, alge i svi mliječni proizvodi.

Ne zaboravite da su zdrava prehrana, spavanje, šetnje na svježem zraku i vježbanje – ključ zdravlja i dugovječnosti! Zdrav način života smanjuje učestalost migrena i njihov intenzitet.

uspesnazena.com

73 DETOKS

DETOKS: PROGRAM od A do Ž

Kuhanje, vježbanje i postupci za prirodan detoks u 3 tjedna

Ova je knjiga osmišljena kao cjeloviti priručnik za samostalno provođenje učinkovite detoksikacije na prirodan način.

Probrani, provjereni recepti i sustavni jelovnici, liste nabavke po tjednima, savjeti za organizaciju pripreme obroka, kao i dodatni rituali – od čajeva, do njege kože, disanja i vježbanja za čišćenje organizma od toksina. Rezultat: veća doza vitalnosti, pomlađeno tijelo, jači imunitet, rješenje nekih zdravstvenih tegoba. Knjiga je nastala nakon višegodišnjeg provođenja online detoks-programa i zamišljena je kao vodič, dan po dan, koji daje podršku i korisna znanja za provođenje detoksa u bilo koje godišnje doba te prilagođenog sportašima i rekreativcima.

Knjiga koja će vam trebati barem jednom godišnje, iako ćete neke načine kuhanja, rituale i vježbe vjerojatno htjeti provoditi cijele godine.

OSTAVI KOMENTAR

Ostavite svoj komentar!
Please enter your name here

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.