Designed by Freepik

Često vam se događa da dobijete napad jako ubrzanog “lupanja” srca uslijed stresa ili bez vidljivog razloga? To je česta pojava koja se podjednako događa muškarcima i ženama u svim životnim dobima. Osjećaj je jako neprijatan i svi ga želimo što prije zaustaviti. Predložit ćemo vam tri  jednostavna načina koja možete izvesti za manje od minute i pomoću kojih možete brzo djelovati na vaš puls i usporiti ga.

atma.hr – 78




1. Metoda hladnom vodom

Potrebna vam je jako hladna voda, što hladnija, po mogućnosti ledena. Sve što trebate uraditi kada vam je puls ubrzan jeste udahnuti duboko i uroniti lice u hladnu vodu i ostati tako što je duže moguće.

Ovaj postupak stimulira vaš živac vagus koji djeluje na usporavanje srčanog ritma. Kada držite lice u hladnoj vodi tijelo šalje signal usporavanja metabolizma poznat kao refleks ronjenja koji uzrokuje i brzo smanjenje broja otkucaja srca.

To je isti refleks koji pomaže nekim ljudima da prežive dugi period vremena u hladnoj vodi tako što im se uspori tjelesni metabolizam.

atma.hr – 39

2.  Vrlo duboko disanje

Udahnite jako duboko, do točke da niste u stanju dalje uzimati zrak. Nakon toga brzo izdahnite zrak iz pluća. Ponavljajte postupak dok god je potrebno.

Nije dovoljno samo duboko disanje. Samo duboko disanje neće usporiti srce, potrebno je udisati do krajnjih granica pluća znatno više od samog dubokog disanja.

Samo će takav način disanja djelovati na usporenje pulsa.

3. Valsalva manevar

Udahnite srednje jako. Zatvorite nos i usta i pušite jako u sebe bez izbacivanja zraka kao da se naprežete na wc-u. Zadržite ovaj pritisak koliko možete izdržati.

Nakon toga izdahnite zrak i opustite se. Možete osjetiti laganu vrtoglavicu od ovoga, ali to je normalno.

Pokušajte svaku od ovih metoda po nekoliko puta prije nego prijeđete na sljedeću. Nakon nekog vremena sami ćete zaključiti koja vam najviše odgovara, pomaže i koliko brzo i učinkovito smirujete “lupanje” srca.

Ipak ukoliko često imate epizode s ubrzanim otkucajima srca te one traju 20 ili više minuta, osjećate nesvjesticu, bolove i druge tegobe potražite medicinsku pomoć.

Izvor: ZdravljeBEZdoktora.com

30 MUDRE

MUDRE

Mudre

Yoga položaji ruku za zdravlje, sreću i blagostanje

Mudra je pojam s mnogo značenja, a kad je u pitanju iscjeljenje, mudra je učinkovit utjecaj na tijelo i um pomoću prstiju obje ruke koje se savijaju, križaju i međusobno dodiruju. Svaka mudra stvara posebnu vezu s kozmičkom sviješću. U knjizi se pojašnjava što su mudre, njihovo podrijetlo, dobrobiti te kako ih prakticirati.

Knjiga sadrži opis 40-tak najčešće korištenih mudri + 25 dodatnih mudri koje se primjenjuju u Ayurvedi. Knjiga obiluje brojnim ilustracijama i primjerima iz prakse.

Cijena: 97,20 kn - Kupi ovdje

2 KOMENTARA

  1. Nisam imao nikakav bol u grudima, niti nesvesticu niti mi je bilo lose, isao sam normalno ulicom. Samo sto pritisak je bio nizak. I to je sve trajalo 15 min. Imam probleme sa spavanjem i zeludac mi je malo vislji. Prvo:.88/66 puls 93. Posle jedan sat puls bio. 150 A pritisak nizak. Popio sam 2iscedena limuna sa ladnom vodom
    Dok sam dosao do apoteke 200m.od moh stana tamo su mi izmerili PRVI put je bilo 145/105 / puls64 , drugi put 114/86 /puls 106. Nakon jednog sata u istoj apoteci izmerili su MI BILO je 132/88 85.Kad SAM dosao kuci posle pola SATA SRANJE je bilo 132/82/75. VASE misljenje

  2. ima i puni jednostavnije. dođite mislima do srca i počnite mislima lupkati ritam kojim želite da srce kuca. srce će vas nakon trećeg otkucaja poslušati i lagano kuckati u ritmu koji vi zadajete. eto, simple as that. 🙂