Samo jedna vježba za zategnuto tijelo i sagorijevanje masti!

2
33052
Foto: uspesnazena.com

160×600 text-47 lijevo

Početi pripremu za sezonu kupaćih kostima nikad nije kasno. Kako bi se maksimalno brzo pripremili, najbolje je izabrati jednu najučinkovitiju vježbu i nećete dugo čekati na rezultat, piše uspesnazena.com.

Danas ćemo pričati o obrnutom planku, vježbi koja nije toliko popularna kao običan plank, ali podjednako je učinkovita i korisna za cijelo tijelo.

Ako ste čuli za plank, onda znate da je suština ove vježbe ostanak u pozi u kojoj morate biti – odnosno to je vježba izdržaja tijekom koje se svi zategnuti mišići učvršćuju.

Obrnuti plank je nešto drugačiji, jer osim izdržaja traži i lagano spuštanje prema podu, no sve u svemu, vježba je vrlo jednostavna, a vjerujemo da će nakon prvih nekoliko dana postati jednostavnija i za rad.

Kako se izvodi vježba:

Obrnuti plank (obrnuta daska) izvodi se ovako:

Sjednite i naslonite se na dlanove, zatim zategnite trbušni zid i guzu, te podignite kukove od zemlje. Na taj način formirate ravnu liniju skroz od ramena do peta, te u toj pozi izdržite 30 sekundi.

Ako niste u formi, počnite s izdržaj od 15-ak sekundi, potom guzu polagano spuštajte prema podu kako bi tijelo potom opet postavili u položaj za izdržaj. Svaki dan ponovite tri do pet izdržaja, prvo po 15-ak sekundi, a kako budete stjecali formu, produžite vrijeme trajanja izdržaja na 30-45-60 sekundi. Koliko možete.

Responsive text-61



Efekt:

♦ Već nakon nekoliko dana, osjetit ćete prve promjene na području cijelog trbušnog zida – svih trbušnih mišića, ramena, guze i stražnjeg dijela nogu.

♦ Zategnuta stražnjica i bedra. U usporedbi s običnim plankom, obrnuti plank više opterećuje glutealne mišiće.

♦ Poboljšanje metabolizma. Dok se nalazite u ovoj pozi, kalorije se troše više nego kod izvođenja dinamičkih vježbi. Primijećeno je da, kod većine ljudi, koji prakticiraju ovu vježbu, praktički nema problema s metabolizmom.

300×250 centar text-39

♦ Ravna kralježnica. Obrnuti plank jamči poboljšanje držanja tijela, jer prilikom izvođenja, koristimo mišiće koji pomažu ravnom držanju kralježnice. Ovo je posebno važno za one koje rade u uredu.

♦ Oslobađanje od bolova i grčeva u leđima. Ako radite barem 3-4 puta tjedno obrnuti plank, oslobodit ćete se bolova u leđima. Ova vježba učinkovito upošljava sve validne mišiće.

♦ Ravan i zategnut trbuh. I ne samo to. Prilikom izvođenja vježbe važno je ne spuštati zdjelicu, ne zabacivati ​​glavu, leđa moraju biti maksimalno ravna. Obrnuti plank, ne samo da jača mišiće ruku, trbuha i nogu, već i isteže mišiće u dijelu ramenog pojasa.

uspesnazena.com

AKCIJA!

himalajska lampa atma.hr

Himalajska lampa

Lampa od divnih, ružičastih grumenja najčišće himalajske soli – stvara predivnu atmosferu i mikroklimu koja je jednaka zraku uz planinski potok nakon proljetne oluje.

Električna lampa od himalajske soli na drvenom postolju, svaka je unikatan ručni rad, različitog je izgleda ili nijansi boja. Unutrašnjost kristala soli obasjava žarulja i stvara predivno narančasto svjetlo.

himalajska lampa atma.hr

Poboljšava kvalitetu zraka, ionizira prostor. Stabilizira i smanjuje utjecaj umjetnih frekvencija i neprirodnih elektromagnetskih valova iz elektronike. Proizvodi dugin spektar svjetlosnih valova koji iscjeljuju i smiruju vaše tijelo i um.

Dimenzije: širina: 10-13 cm, duljina: 15-19 cm, težina: 2-3 kg

Plaćanje pouzećem (poštarina 25 kn – GLS)

Cijena: 149 kn

PODIJELI
Prethodna objavaDuhovno čišćenje planeta kroz čišćenje sebe i svih s kojima ste ikada došli u kontakt
Slijedeća objavaMogli smo biti nešto sjajno, ali nikada nećemo znati kako bi to bilo
Atma
Učinite od svog života ono najbolje što on može biti - nevjerojatno iskustvo, ispunjenje i putovanje. Stvorite ravnotežu tijela, uma i duše - budite svoji, živite slobodno, njegujte znanje, cijenite iskustvo, volite i budite sretni...

2 KOMENTARA

OSTAVI KOMENTAR

Ostavite svoj komentar!
Please enter your name here