Svi poznajete ove ljude. Oni stalno kasne i uvijek imaju izgovor za tako nešto. Oni vas izluđuju. A možda ste i vi baš jedan od njih.
Ono što ljudi ne znaju – jednostavna greška kao što je kašnjenje može ostaviti jako ružan dojam o vama. Kada kasnite, svima koji vas čekaju šaljete određenu poruku o tome kakva ste osoba i to nikad u pozitivnom smislu.
Upoznajte 5 najgorih vrsta ljudi koji kasne:
1. Izbezumljena „drama kraljica“
Svi poznajemo barem jednu ovakvu osobu. Ulaze bučno, izbezumljeno u prostoriju, uglavnom s mokrom kosom ili nose 2 različite čarape.
Poruka koju šalju: „Ja sam u drami!“
Ovakva slika poručuje okolini da ta osoba ne drži ništa pod kontrolom. Nitko ne želi ovakve ljude u svojoj blizini.
2. Osoba nije svjesna toga da kasni
Je li vam se ikada dogodilo da netko uđe u prostoriju s rečenicom: “Niste valjda svi čekali mene?“.
Poruka koju šalje: „Važniji/-a sam od vas.“
Ako se potrudite doći na sastanak na vrijeme, to implicira da poštujete tuđe vrijeme. U suprotnom šaljete lošu sliku o sebi.
3. Nema potrebe za isprikom
Neki ljudi samo uđu u prostoriju nakon pola sata kašnjenja i ponašaju se kao da se ništa nije dogodilo. Bez isprike.
Poruka koju šalje: „Nije me briga.“
Što misliti o osobi koja kasni i ne ispriča se? To govori da ne samo da ta osoba ne poštuje dogovor i druge, već je nije ni briga što se tako ponaša.
4. Vječita žrtva
Ovakva osoba uvijek počinje pravdanje rečenicom „Nećeš mi vjerovati što mi se dogodilo na putu ka poslu…“. Zapravo, u pravu je. Nećemo joj/mu vjerovati.
Poruka koju šalje: „Ja sam žrtva.“
Postoji trenutak u svačijem životu kada treba odrasti i stati iza svojih grešaka i odluka, te prihvatiti odgovornost i posljedice. Nitko ne želi raditi s osobom koja se stalno pravda i smišlja izgovore. Nekada se dogode nepredviđene stvari, ali se ne događaju često.
5. Brižan „kasnilac“
Ovo je osoba koja pošalje poruku u 5 do 12 da kasni ili da neće ni doći. Ponekad je ovo dobra stvar. Ali kad pređe u naviku, to već prelazi granice lijepog ponašanja.
Poruka koju šalje: „Nemoj mi vjerovati.“