Bilo da imate ukočenost, bol ili grčeve, sljedeće vježbe istezanja će vam pomoći da vaša leđa držite u formi i jakima. Uz nešto sreće vaša će se leđa opet osjećati izvrsno!

atma.hr – 78




Jedna od posljedica pretjeranog sjedenja, prevelike aktivnosti, ali i psihičkog stresa je bol u leđima. To je toliko česta smetnja i potrebna je briga i marljivost da se eliminira.

Bilo da imate ukočenost, bol ili grčeve, sljedeće vježbe istezanja će vam pomoći da vaša leđa držite u formi i jakima.

1. Istezanje stražnjeg mišića noge

1 5

Držite po 30 sekundi svaku nogu.

2. Istezanje koljenom do prsa

2 6

Ovo pomaže ojačati mišiće stražnjice. Držite po 20 sekundi svaku nogu i to ponovite dva puta.

atma.hr – 52




3. Istezanje kralježnice

3 6

Držite 20 sekundi i ponovite s drugim koljenom. Ovo radite koliko god puta želite, ali nemojte pretjerivati.

4. Istezanje piriformisa

4 5

Držite 30 sekundi i ponovite s drugom nogom.

5. Istezanje kukova

5 5

Držite 30 sekundi i ponovite s drugom nogom.

banner za knjige AYURVEDA

6. Istezanje kvadricepsa

6 5

Držite 30 sekundi na svakoj strani i ponovite vježbu dva puta.

7. Potpuno istezanje leđa

7 4

atma.hr – 52




Držite 30 sekundi i onda probajte ovo:

8 4

Držite 10 sekundi na svakoj strani.

Uz nešto sreće vaša će se leđa opet osjećati izvrsno!

11 KOMENTARA