Foto: unsplash.com

Sastavili smo za vas grupu vježbi koje će promijeniti vaše tijelo za svega 4 tjedna. Pri tome nećete morati trošiti novac na teretanu i specijalne sprave.

Sve što vam je potrebno su jaka volja i desetak minuta koje ćete izdvojiti svakog dana.

Ne vjeruj svemu što misliš…

Vježba Plank

Kako raditi vježbu: Plank je statična vježba u kojoj je najvažnije pravilno držati tijelo. Pratite primjer s fotografije: tijelo i noge trebaju biti u ravnoj liniji – od glave do pete, piše uspesnazena.com.

Učinak: Ako pravilno budete radili vježbu aktivirat će se ne samo trbušni, već i leđni mišići, mišići zadnjice, kao i mišići na rukama i nogama. Poboljšat će se držanje i opći mišićni tonus.

75



Sklekovi

Kako raditi vježbu: Zauzmite položaj kao za plank – ruke su ispružene. Nadalje se postepeno spuštajte što je moguće niže. Važno je da noge i leđa ostanu ravni. Zatim se isto tako polako vraćajte u početni položaj.

Učinak: Djeluje na trbušne, grudne mišiće, kao i na mišiće ruku.

Ne vjeruj svemu što misliš…

Jačanje leđnih i nožnih mišića

Kako raditi vježbu: Spustite se na ruke i koljena. Ispružite lijevu nogu i desnu ruku formirajući ravnu liniju, zatim ih polako savijte i dodirnite desnim laktom lijevo koljeno. Ponovo se ispravite. Isto to učinite s desnom nogom i lijevom rukom.

Učinak: Vježba jača tijelo i mišiće koji su angažirani prilikom savijanja noge. Jača i isteže mišiće leđa, zadnjice i bokova.

75



Čučnjevi

Kako raditi vježbu: Noge se nalaze u širini ramena oslanjajući se na cijelo stopalo. Počnite lagano spuštati se u čučanj. Pritom koljena i stopala moraju biti u istoj ravni. Da biste održali ravnotežu možete podići ruke ispred sebe. Podižite se što je sporije moguće.

Učinak: Vježba jača mišiće nogu, listove i zadnjicu.

Ne vjeruj svemu što misliš…

Stomak i struk

Kako raditi vježbu: Za ovu vježbu potrebno je da legnete na leđa, ispružite ruke iznad glave, noge savijete u koljenima. Zatim s ispruženim rukama polako podignite tijelo i dodirnite stopala. Polako se vratite u prvobitni položaj.

Učinak: Razvija abdominalne mišiće i smanjuje obim struka.

75



Trbuh i zadnjica

Kako raditi vježbu: Oslonite se na ruke i noge tako da osjetite zategnutost leđnih mišića. Podignite jednu nogu najviše što možete, a zatim podižite i spuštajte tijelo ne odvajajući petu druge noge od poda.

Učinak: Bokovi, stomak, zadnji dio butina, zadnjica i bicepsi.

Ne vjeruj svemu što misliš…

Leđa

Kako raditi vježbu: Lezite na stomak, licem okrenutim prema podu, savijte ruke u laktovima i naslonite na njih glavu. Maksimalno podignite gornji dio tijela. Zadržite se na sekundu u tom položaju i polako se spustite u prvobitni položaj.

Učinak: Zateže i jača mišiće koji nose kičmu.

75



Plan izvođenja vježbi

1. tjedan

Vježba – Plank – trajanje 2 minute – pauza – 10 sekundi

Vježba – Sklekovi – trajanje 1 minuta – pauza – 10 sekundi

Vježba – Noge i leđa – trajanje 1 minuta – pauza – 10 sekundi

Vježba – Čučnjevi – trajanje 1 minuta – pauza – 10 sekundi

Vježba – Stomak i struk – trajanje 1 minuta – pauza – 10 sekundi

Vježba – Stomak i zadnjica – trajanje 1 minuta – pauza – 10 sekundi

Vježba – Leđa – trajanje 2 minute – pauza – 10 sekundi

Ne vjeruj svemu što misliš…

2. tjedan

Vježba – Plank – trajanje 3 minute – pauza – 15 sekundi

Vježba – Sklekovi – trajanje 3 minute – pauza – 15 sekundi

Vježba – Noge i leđa – trajanje 3 minute – pauza – 15 sekundi

Vježba – Čučnjevi – trajanje 3 minute – pauza – 15 sekundi

Vježba – Stomak i struk – trajanje 3 minute – pauza – 15 sekundi

Vježba – Stomak i zadnjica – trajanje 3 minute – pauza – 15 sekundi

Vježba – Leđa – trajanje 3 minute – pauza – 15 sekundi

3. tjedan: Ponavljati vježbe 1. tjedna

4. tjedan: Ponavljati vježbe 2. tjedna

uspesnazena.com

67 STVORITE NOVO JA

DR. JOE DISPENZA: STVORITE NOVO JA

Oslobodite se sputavajućih navika i obrazaca i izgradite svoju novu stvarnost

Želite li promijeniti naviku, ali ne uspijevate? Želite li stvoriti novo „ja“, ali ne znate kako? Dr. Joe Dispenza objašnjava nam da su naše navike povezane s našim mozgovima te kako ih promijeniti.

Knjiga Stvorite novo „ja“ Biblija je koja će vas naučiti „da postanete tvorac svoje sudbine“. Njegov se pristup temelji na kvantnoj fizici koja nas uči da se u nevidljivom polju energije kriju beskrajne mogućnosti te da energija odlazi onamo kamo usmjerimo svoju pažnju. Posljedično, svi smo tvorci materijalnog svijeta.

1 KOMENTAR

OSTAVI KOMENTAR

Ostavite svoj komentar!
Please enter your name here

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.