atma.hr – 52




Savjeti za preinake u uredu

Imate li mogućnosti kod svojeg poslodavca utjecati na izgled uredske prostorije, evo nekoliko prijedloga za plodonosan rad.

Ako radno mjesto mora izgledati ozbiljno, bolje je zidove obojiti u sivu boju, nego bijelu koja na radnike može imati depresivan učinak. Svjetlo-sive nijanse donijet će kompromis i ravnotežu u prostor, a i dalje će djelovati dovoljno službeno.

Upotrijebite kontrast svijetlih i tamnih boja za zidove i namještaj, kako biste osigurali ravnotežu yin i yang elemenata. Isto možete postići kombinacijom glatkih i hrapavih površina te svilenkastih i grubljih tekstura tkanina za zavjese.

Izaberite mjesto za rad u dijelu ureda koji vam pruža potpuni pregled nad cijelom sobom i svim aktivnostima jer ćete se tako osjećati samopouzdanije.

Idealno je sjediti leđima okrenutim zidu ili u uglu sobe.

Izbjegavajte smjestiti se izravno nasuprot vratima zbog previše snažne ulazne energije.

Izvrstan položaj za sjedenje je dijagonalno u odnosu na vrata prostorije.

Nemojte sjediti licem okrenuti prema ormaru, hodniku, stepenicama, spremištu, dizalu, zahodu ili bilo kojoj drugoj pomoćnoj prostoriji.

Uvijek dajte prednost drvenom stolu. Stakleni stol je loš izbor, simbolizira manjak podrške te uzrokuje nepovjerenje i neomiljenost.

Radni stol držite urednim, sve suvišno i nepotrebno redovito bacajte u smeće te ispred stola ostavite dovoljno praznog prostora.

Uredska stolica neka bude čvrsta, prostrana i udobna.

Blagajne i računala koja se koriste za financijske programe postavite na jugoistočnu stranu.

Novac je najbolje pohraniti u zapadnom ili sjeverozapadnom dijelu ureda.

Ne postavljajte ogledalo u ured jer odražava potencijalnu negativnu energiju klijenata.

Riješite se fotografija ili slika koje asociraju na nasilje ili vam pobuđuju strah jer će vas agresivni motivi učiniti ranjivima. Važno je da se okružite privatnim detaljima koji će vas smiriti i oraspoložiti u trenucima stresa i umora.

Zelene biljke su poželjne, osim onih s oštrim, uskim lišćem i kaktusa.

Ne zanemarujte poslovnu dokumentaciju, vodite je na pravilan način i čuvajte uredno svrstanu jer predstavlja prošlost, sadašnjost i budućnost poslovanja.

S obzirom da većina ljudi mnogo vremena provodi na poslu, poštujući i primjenjujući ova pravila moguće je znatno olakšati radni dan i unaprijediti karijeru.

Vodeće svjetske tvrtke ih, također, često koriste u uređenju svojih interijera.

atma.hr – 52




Autor: Ana Marija Pšeničnik
Izvor: alternativa-za-vas.com

OSTAVI KOMENTAR

Ostavite svoj komentar!
Please enter your name here