Kruška je voće veličinom slično jabukama. Za razliku od jabuka, kruške imaju koru koju je teže čistiti. Kora može biti žuta, zelena, smeđa, crvena ili pak kombinacija svih boja.

Kruške su uglavnom slatke, sočne i blagog okusa, a tekstura mesa je kremasta. Najpoznatija je kineska kruška koja ima najbolja ljekovita svojstva. Prisutne su tijekom cijele godine, a najbolje su od kraja srpnja do početka veljače.

Nutritivna vrijednost

Kruške su odličan izvor topivih vlakana. Sadrže vitamine A, B1, B2, C i E, folnu kiselinu i niacin. Također su bogat izvor bakra, fosfora i kalija, a u manjim količinama sadrže kalcij, klor, željezo, magnezij, natrij i sumpor.

Prednosti za zdravlje

Kruške su hipoalargeno voće koje je puno vlakana, a rijetko izaziva alergijske reakcije. Sok od kruške je odličan za novorođenčad jer je blagog okusa, a zdrav.

Krvni tlak

Kruške sadrže antioksidativne i antikancerogene spojeve koji sprječavaju nastanak visokog krvnog tlaka i srčanog udara.

Rak

Visoka razina vitamina C i bakra će smanjiti razinu slobodnih radikala u tijelu te na taj način spriječiti stanična oštećenja.

Kolesterol

Kruške su bogate pektinom koji učinkovito smanjuje razinu lošeg (LDL) kolesterola.

Probavni trakt

Topiva vlakna su odlična za zdravlje probavnog trakta i mogu spriječiti nastanak raka debelog crijeva.

Zatvor

Pektin je diuretik i ima blago laksativno djelovanje, što će potaknuti rad crijeva i omogućiti pravilno probavljanje hrane.

Energija

Kruška je bogat izvor glukoze i fruktoze koje poprilično brzo podižu razinu energije.

Temperatura

Najbolji način smanjenja temperature jest da popijete veliku čašu svježe iscijeđenog soka od kruške.

Imunitet

Antioksidativno djelovanje kruške će ojačati vaš imunološki sustav. Jedite krušku ili pijte sok od kruške, pogotovo kada je sezona gripe i prehlade.

Upala

Kruška ima protuupalno djelovanje i pomaže kod oslobađanja od boli uzrokovane upalnim procesima.

Osteoporoza

Kruške sadrže visoku razinu bora koji pomaže tijelu da apsorbira kalcij i na taj način sprječavaju nastanak osteoporoze.

Trudnoća

Sve trudnice za vrijeme trudnoće trebaju povećati unos folne kiseline kako bi se spriječio nastanak urođenih poremećaja kod djeteta. Kruška je bogata folnom kiselinom pa ju stručnjaci preporučuju za vrijeme trudnoće.

Savjeti za konzumaciju

Odaberite čvrste kruške tamnije boje. Pustite da odstoje nekoliko dana dok malo ne omekšaju. Jednom kada krušku ogulite ona može stajati nekoliko dana. Kruške pohranite dalje od hrane intenzivnog mirisa (luk, češnjak, kiseli kupus) jer one vrlo lako mogu poprimiti te mirise

 

centar-zdravlja.net

Prethodna objavaSpiritualna glazba
Slijedeća objavaVegetarijanstvo i religija
Atma
Učinite od svog života ono najbolje što on može biti - nevjerojatno iskustvo, ispunjenje i putovanje. Stvorite ravnotežu tijela, uma i duše - budite svoji, živite slobodno, njegujte znanje, cijenite iskustvo, volite i budite sretni...

OSTAVI KOMENTAR

Ostavite svoj komentar!
Please enter your name here

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.