Količina riječi koje stariji govore u djetetovoj okolini pozitivno se odnosi na njegove kognitivne sposobnosti. Kada roditelji pozitivno reagiraju na interese djeteta i potiču samoizražavanje u istraživanju, potiču logičko razmišljanje, dijete obično pokazuje manje znakova anksioznosti, agresije i / ili neposlušnog ponašanja.
Što više razgovarate sa svojom djecom, oni će biti pametniji.
To je rezultat znanstvenika s Univerziteta u Yorku, koji tvrde da djeca roditelja koji više razgovaraju sa svojom djecom i dodjeljuju im razne zadatke za obavljanje, treniranje njihovih neverbalnih sposobnosti, kao i njihove sposobnosti rasuđivanja, rješavanja problema i razvoja prostornog razmišljanja, postaju inteligentniji zreli ljudi, obdareni bogatim vokabularom i maštom.
Prema istraživačima, predškolska djeca koja aktivno komuniciraju s roditeljima imaju bolji početak u životu, pogotovo ako u svom svakodnevnom životu koriste bogat i raznovrstan vokabular.
Otkrića znanstvenika su sljedeća:
1. Članovi obitelji su prvi učitelji djece.
2. Količina riječi koje stariji govore u djetetovoj okolini pozitivno se odnosi na njegove kognitivne sposobnosti.
3. Istraživači su otkrili da je visokokvalitetan govor odraslih koristan za razvoj jezika djece. Djeca koja komuniciraju s odraslima koristeći bogat i raznovrstan vokabular, gomilaju dobar rječnik i vješto ga koriste u svakodnevnom životu.
4. Kada roditelji pozitivno reagiraju na interese djeteta i potiču samoizražavanje u istraživanju, potiču logičko razmišljanje, dijete obično pokazuje manje znakova anksioznosti, agresije i / ili neposlušnog ponašanja.
5. Količina izgovorenih riječi je različita za različite obitelji i zajednice. Neka djeca čuju dvostruko više riječi od odraslih oko sebe od ostalih vršnjaka. Stoga istraživači naglašavaju da je nakupljanje vještina u najranijem periodu života kod različite djece promjenljivo i dinamično, a ne apsolutna konstanta, otuda i razlike u razvoju djece.