Foto: commons.wikimedia.org

Poznati američki neurofiziolog, dr Daniel Amen, proučavao je tomograme mozga više od 50 tisuća pacijenata i došao do zaključka da je vrlo lako razumjeti stanje mozga – samo pogledajte lice osobe. “Stanje kože lica je slično stanju mozga! Kada je mozak u redu i koža će izgledati puno bolje i mlađe!” Ako želite biti zdravi i izgledati najbolje što možete, morate se usredotočiti na zdravlje mozga. Evo osnovnih 11 pravila koja navodi dr Amen!

atma.hr – 78




1. Kad mozak dobro spava, koža blista

Dobar san podmlađuje. Regeneracija stanica kože, zamjena mrtvih stanica kože sa svježim i novim, ubrzava se tijekom spavanja. Dobar san pomaže bolje od svih poznatih tretmana i kozmetike protiv starenja.

U snu se koža obnavlja i čisti od toksina nakupljenih tijekom dana. Ravnoteža hormona u tijelu se uspostavlja, što pomaže i u sprječavanju bolesti.

atma.hr – 39

2. Bez stresa – sve je glatko

Oslobodite se stresa i izgledat ćete mlađe. Smanjivanjem stresa u svom životu možete vizualno “resetirati” nekoliko godina i usporiti proces starenja kože.

Kada su hormoni stresa pod kontrolom, koža će imati manje bora i staračkih pjega.

3. Vježbe za poboljšanje cirkulacije krvi

Povećani puls poboljšava protok krvi u mozgu i koži. Poboljšava se regeneracija stanica, povećava se proizvodnja kolagena, a mikrotraume i rane na koži brže zarastaju.

To je samo jedan dio pozitivnih efekata bolje cirkulacije krvi.

4. Dovedite hormone u ravnotežu

Akne, suha koža, masna koža, bore, otok i opuštenost kože mogu biti posljedica hormonske neravnoteže u tijelu. Na primjer, hormon estrogen usporava proces starenja i pomaže koži da održi čvrstinu i elastičnost.

Zahvaljujući estrogenu, kolagenska vlakna se međusobno prepliću, formirajući neku vrstu mreže koja pruža elastičnost i glatku kožu i sprečava kožu da se opusti. Pad razine estrogena s godinama dovodi do lošeg “umrežavanja”.

Održavajući hormonalnu ravnotežu u tijelu, pomoći ćete koži da ostane meka, glatka i blistava.

atma.hr – 75




5. Ograničite kofein i alkohol

Da bi vaša koža izgledala meko i blistavo, izbjegavajte napitke koji je dehidriraju.

6. Ako pušite, odmah prestanite

Ako prestanete pušiti, možete popraviti neke štete koje su se već dogodile vašoj koži.

7. Jedite hranu zdravu za mozak

Balansirana prehrana koja sadrži antioksidanse dobre za mozak pružit će vam i zdravu kožu i potaknuti će regeneraciju svih stanica – i na koži i u mozgu.

Orasi, avokado, zeleno lisnato povrće, borovnice, sjemenke, a posebno lanene ii konopljine, ulje algi.

atma.hr – 78




8. Održavajte zdravu težinu

Sa stabilnim tijelom bez prekomjerne težine, koža će imati dobar tonus i elastičnost.

9. Pijte puno vode

Ispijanje dovoljno vode održava kožu hidriranom i to je najbolji način da se spriječe bore.

10. Oprez na suncu

Optimalna količina sunčanja je neophodna za zdravu kožu kako bi tijelo proizvodilo dovoljno vitamina D!

Ali prekomjerno izlaganje suncu bez zaštitne kreme može dovesti do privremenog starenja kože i staračkih pjega.

atma.hr – 39

11. Riješite se “bolesti modernog doba”

Kronični stres, depresija, anksioznost i zloupotreba štetnih supstanci oduzimaju koži vitalnost i elastičnost. Što se prije riješite ovoga, to bolje.

Kad ovih 11 pravila postanu vaša svakodnevica, mozak će se “dovesti u red”.

A kada mozak bude u redu i koža će izgledati mnogo bolje i mnogo mlađe, tvrdi doktor Amen.

stil.kurir

62 MEDICINSKI MEDIJ: HRANA KOJA MIJENJA ŽIVOT

MEDICINSKI MEDIJ: Hrana koja mijenja život

hrana koja mijenja zivot

Spasite sebe i svoje voljene iscjeljujućom snagom biljne hrane

Anthony William, poznatiji kao Medicinski medij i autor istoimenog svjetskog bestselera u novoj knjizi nastavlja oduševljavati informacijama koje nam mogu spasiti život! William otkriva kako najbolje iskoristiti skrivene dobrobiti više od 50 biljnih namirnica kako bismo promijenili svoj život nabolje.

Saznajte kako odabrati najbolju hranu za ublažavanje stotine različitih zdravstvenih tegoba i simptoma!

Cijena: 185 kn - Kupi ovdje