Designed by Freepik

Nakon što su izvršili stotine eksperimenata o spavanju i zdravlju, vodeći svjetski znanstvenici su otkrili da bi za održavanje optimalnog zdravlja osoba trebala ići spavati rano i ustati se prije izlaska sunca. Najbolji sati za odmaranje vašeg tijela su između 22 h i 6 ujutro. Slijede zanimljivi savjeti za dobar san iz ugla jednog jogija.

Novi za clanke 75



Odlazak u krevet u 23 h, ponoć ili u 1 ujutro, vrlo je štetan za ljudsko zdravlje i direktan je uzrok mnogih modernih “bolesti ubojica” poput bolesti srca i raka.

Priroda djeluje i kreće se po preciznim ritmičkim krugovima, koji se nalaze pod utjecajem zemljine rotacije, sunca i mjeseca. Svakog dana sunce se diže i spušta, sezone se mijenjaju, mjesec se uspinje i pada, i oceanske plime se uzdižu i padaju. Funkcije spavanja i budnosti su dio tog ritma. U prirodi, nalazimo da su životinje i biljke budne i spavaju u skladu s tim ritmom. Ljudska bića također imaju prirodan ritam.

Naša ljudska tijela, kao i Majka Priroda, funkcioniraju prema prirodnim krugovima, tijelesni ritam obično nazvan unutarnji sat tijela ili biološki sat. Poremećenja prirodnih funkcija našeg biološkog sata izvan nepravilnim navikama i nepravilnim spavanjem izazivaju mnoga različita oboljenja.

Kad su naša tijela izvan ravnoteže i ne funkcioniraju u harmoniji s prirodom, ništa nam ne djeluje normalno. To je zato što hormoni, kemikalije i neurotransmiteri, koji određuju naše nivoe energije, vitalnosti i kako se osjećamo, spavamo i jedemo, nisu sinkronizirani. Drugim riječima, mi smo neuravnoteženi i nismo u skladu s našim biološkim satom i hodamo nasuprot prirodne harmonije koje je uspostavila Majka Priroda.

Novi za clanke 75



Prije raširene upotrebe struje, što se vidjelo u selima prije 50 godina, ljudi su odlazili u krevet odmah nakon zalaska sunca, kao što rade i mnoge životinje, i što je priroda namijenila ljudima. Najbolji sata spavanja za vaše tijelo su između 22 h i 6 ujutro.

To je vrijeme u kojem je vaše tijelo programirano da radi prema putanji sunca i 24-satnim prirodnim kruženjem vašeg unutarnjeg tjelesnog sata – i to je izvan naše kontrole. Tijekom tog vremena (22 h – 6 h ujutro) ljudsko je tijelo predodređeno da bude u stanju odmora, popravaka i detoksikacije (izbacivanje suvišnih proizvoda i otrova) i obnove.

Naša tijela su proizvodi Majke Prirode. Ako idemo nasuprot prirodnog reda i dizajna našeg tijela, platit ćemo cijenu u različitim bolestima i problemima. Npr., ako je vaše tijelo preopterećeno probavljanjem teškog obroka ili ste budni kasno (nakon 22 sata) radeći, igrajući se, gledajući TV ili koristeći tablet i računalo, vaša vitalna energija je fokusirana tamo i nije dostupna za postupak odmora i obnove.

Podudarni sadržaj

Biološki sat i naši unutarnji organi:

Glavni unutarnji organi našeg tijela rade po “Vremenskom rasporedu”. Znati kako vaše tijelo radi može vam pomoći da regulirate svoj raspored da bi dostigli optimalni nivo zdravlja i dobrog stanja.

21.00 – 22.00 – Tijelo eliminira toksične kemikalije iz imunološkog sustava (limfni čvorovi). Najbolje je čvrsto zaspati između 21.00h i 22.00h da bi tijelo pravilno izvršilo te vitalne funkcije.

22.00 – 01.00 – Jetra eliminira otrove i regenerira se.

00.00 – 04.00 – Koštana srž stvara krv.

00.01 – 03.00 – Žučni mjehur eliminira toksine i obnavlja se.

03.00 – 05.00 – Pluća eliminiraju toksine i obnavljaju se.

05.00 – 07.00 – Debelo crijevo eliminira toksine i obnavlja se. To je također pravilno vrijeme da ih se isprazni.

07.00 – 09.00 – Vitamini, minerali, hranjive tvari se upijaju u probavnom traktu. Definitivno bi trebali pojesti doručak u to vrijeme. Svjetski znanstvenici su zaključili da bi svatko trebao otići u krevet rano (čvrsto zaspati do 22.00h) da bi postigao kvalitetno spavanje, koje osigurava pravilno fizičko obnavljanje.

Novi za clanke 75



Kada surađujete sa svojim unutarnjim biološkim satom i dopustite prirodi da djeluje, osjećate se osvježeni, živahni, i puni energije kada se probudite.

Odlazak u krevet prije 22:00 nužan je da bi se tijelo održalo u harmoniji s prirodom i da bi ostali zdravi, sretni i duhovni. Znanstvenici su zaključili da obična ljudska osoba treba 8 sati spavanja na dan, koje najlakše postižu između 22.00h – 06.00h.

Kada slijedite duhovni put, jedući zdravu vegetarijanski hranu, vaše tijelo postaje još više lagano.

Iako većina ljudi treba 8 sati dnevnog spavanja, osobe koje se bave sa duhovnošću trebaju samo 6 sati dnevnog odmora da bi održali idealno zdravlje jer njihove duhovne aktivnosti stvaraju veliki fizički i mentalni mir, čistoću i unutarnju harmoniju.

HIMALAJSKA LAMPA

HIMALAJSKA LAMPA - Savršenstvo atmosfere

Prirodni ionizator, čisti zrak, diže energiju

Lampa od divnih, ružičasto-narančastih grumenja najčišće himalajske soli! Stvara predivnu atmosferu i mikroklimu koja je jednaka zraku uz planinski potok nakon proljetne oluje. Svaka je unikatan ručni rad, različitog izgleda ili nijansi boja. Unutrašnjost kristala soli obasjava žarulja i stvara predivno narančasto svjetlo. Poboljšava kvalitetu zraka, ionizira prostor, stabilizira i smanjuje utjecaj umjetnih frekvencija i neprirodnih elektromagnetskih valova iz elektronike. Proizvodi spektar svjetlosnih valova koji iscjeljuju i smiruju vaše tijelo i um.

Cijena: 149 kn - Kupi ovdje

Savjeti za dobar odmor

  1. Mrak kao u špilji ili pećini. Spavaća soba bi trebala biti mračna kao u rogu, tako da čak ni ne možete vidjeti svoju ruku ispred lica, što znači , nema jakih svjetla, svjetla na satu ili svjetla koja dolaze iz prozora. Zašto? Kada spavamo u totalnoj tami, ljudski mozak proizvodi hormon zvan melatonin. Melatonin je važan antioksidant koji štiti našu DNA strukturu i sprječava rak. Testovi dokazuju da čak i mala količina svijetla koja padne na kožu odmah sprječava proizvodnju melatonina. Stoga znanstvenici kažu da nikad ne palite svjetlo kada se ustanete da odete na wc.
  2. Dnevno izlazite vani i “upijte” prirodno svjetlo sunca. To pomaže reguliranju vašeg biološkog sata i povećava proizvodnju melatonina, koje potpomaže stvarati vrlo uravnotežene obrasce spavanje.
  3. Vježbanje svaki dan. Bar trideset minuta svaki dan će pomoći poboljšati kvalitetu vašeg sna.
  4. Izbjegavajte jaka svjetla. Osoba bi trebala izbjegavati imati upaljena jaka svjetla unutar kuće prije odlaska na spavanje. U to vrijeme, jarko svijetlo koje udara u oči remeti bioritam hipofize i sprečava proizvodnju melatonina.
  5. Topli tuš ili kupka prije kreveta: Opušta tijelo i pomaže da brže zaspite.
  6. Na spavanje što je prije moguće: trebali bi biti u krevetu i čvrsto spavati već oko 22h.
  7. Nosite čarape u krevetu.
  8. U spavaćoj sobi ne bi trebalo biti nikakvih električnih uređaja. Nemojte držati TV, kompjuter ili bilo koji drugi električni uređaj u svojoj spavaćoj sobi jer oni stvaraju elektro magnetsko polje koje kvari kvalitetu vašeg sna.
  9. Svježi zrak: Otvorite prozor bar malo tako da dobijete kruženje svježeg zraka dok spavate.
  10. Izbjegavajte tekućine. Nemojte piti nikakve tekućine bar dva sata prije spavanja.
  11. Regulirani san. Ustajte se i odlazite na spavanje u isto vrijem svaki dan. Ako ste ostali do kasno budni, ipak se ustanite u vaše uobičajeno vrijeme i malo prilegnite preko dana.
  12. Spavanje tijekom dana. Ako osoba treba malo prilegnuti tijekom dana, to ne bi trebalo biti duže od jednog sata potrebnog za optimalno obnavljanje, odmor i oporavak. Ako spavate duže, to će omesti kvalitetu vašeg noćnog sna.
  13. Izbjegavajte buku jer ometa san.
  14. Boca s toplom vodom. Da bi se opustili od napetosti i zebnji, stavite boce tople vode između vašeg pupka i donjeg dijela prsnog koša.
  15. Izmasirajte si glavu: Da bi se opustili prije spavanja.
  16. Mazanje nogu: Namažite stopala gheejem ili sezamovim uljem i obezbijedite si umirujući san.
  17. Prije spavanja čitajte knjige koje će vam uzdignuti svjesnost.

Stari ljudi nisu bez razloga govorili: ”Dan počinje s lijeganjem!”

MASAŽER ZA OČI

OČNI MASAŽER - Spas za bolesne i umorne oči

Mehanička akupunkturna i magnetna stimulacija

Otklanja umor
Sprječava kratkovidnost i poboljšava vid
Ublažava zamor očiju prilikom dugotrajnog rada na računalu, dugih razdoblja vožnje i čitanja
Smanjuje natečenost očiju, bore i podočnjake
Uklanjanja nesanicu potičući stanja duboke opuštenosti
Potiče cirkulaciju krvi očiju

Cijena: 199 kn - Kupi ovdje

 

Podudarni sadržaj
PODIJELI
Prethodna objava25.-26.11. Zagreb – Radionica: Dopusti Svom Unutarnjem Djetetu Da Te Vodi
Slijedeća objavaMjesec u Raku & kvadrat Mars, Venera u Škorpionu: Raspuknut će nas želje. Ogromne, žarke.
Atma

Učinite od svog života ono najbolje što on može biti – nevjerojatno iskustvo, ispunjenje i putovanje. Stvorite ravnotežu tijela, uma i duše – budite svoji, živite slobodno, njegujte znanje, cijenite iskustvo, volite i budite sretni…

OSTAVI KOMENTAR

Ostavite svoj komentar!
Please enter your name here